اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای عالی فضای مجازی خبر داد

پیگیری برای راه‌اندازی سامانه پیامکی ناشنوایان

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: این شورا موضوع راه‌اندازی سامانه پیامکی مخصوص ناشنوایان را پیگیری می‌کند.

پیگیری برای راه‌اندازی سامانه پیامکی ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نصرالله پژمانفر عصر امروز در نشست هم‌اندیشی مترجمین ناشنوایان سراسر کشور در مشهد اظهار داشت: ناشنوایان مثل سایر گروه‌های اجتماع، باید از تمام حقوق شهروندی برخوردار باشند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع بودجه مورد نیاز برای فعالیت منسجم و منظم‌تر مترجمان ناشنوایان را نیز از طریق کمیسیون‌ها و دولت پیگیری می‌کنیم.

وی همچنین در خصوص تشکیل باشگاه مترجمان ناشنوایان کشور که مورد درخواست گروه مترجمان ناشنوایان بود، گفت: اساسنامه این تشکل را به مسئولان استان ارائه دهید و ما هم به عنوان نماینده مجلس، از این تشکل حمایت می‌کنیم.

وی در زمینه قوانین مورد نیاز ناشنوایان گفت: اگر این درخواست به صورت مکتوب به مجلس ارائه شود به اداره قوانین منعکس خواهد شد تا مطالعات بیشتری روی آن صورت گیرد و سپس به صورت یک طرح به مجلس تقدیم خواهد شد.

پژمانفر گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباط بین همه افراد جامعه و از جمله ناشنوایان، از وظایف حاکمیتی است.

وی افزود: برخورداری برابر ناشنوایان از فرصت‌های اجتماعی با سایر اقشار جامعه، نیاز به زمینه‌های فرهنگی و قانونی دارد که دولت و مجلس در این زمینه کمک و حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول