اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بانوان اداره ورزش و جوانان آمل خبر داد

حضور دختران نوجوان آملی در مسابقات لیگ بسکتبال مازندران

معاون ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان آمل گفت: دختران آملی در مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان دختر مازندران با تیم‌های تنکابن و بابل هم‌گروه هستند.

حضور دختران نوجوان آملی در مسابقات لیگ بسکتبال مازندران

سیده لیلا سیدی‌موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل ابراز داشت: در چند سال گذشته ورزش بانوان این شهرستان نیز همپای آقایان رشد و پیشرفت زیادی را به خود دیده است.

وی افزود: بانوان ورزشکار این شهرستان در ورزش‌های گروهی و انفرادی نظیر ورزش‌های رزمی و دیگر رشته‌ها توانستند مدال‌آوری خوبی در میادین بین‌المللی، آسیایی و دالی داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان دختر مازندران یادآور شد: این مسابقات در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود که در غرب مازندران با تیم‌های تنکابن و بابل به صورت دوره‌ای روبرو می‌شویم.

سیدی موسوی اذعان داشت: هفته نخست این رقابت‌ها جمعه 25 بهمن به میزبانی آمل در سالن ورزشی سرپوشیده شهدا برگزار می‌شود که در آن تیم‌های دختران آمل و تنکابن از ساعت 14 بعد از ظهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی با اشاره به برنام هفته دوم خاطرنشان کرد: در این هفته که روز دوم اسفند ماه دنبال می‌شود بابل میزبان بوده و دو تیم بسکتبال نوجوانان آمل و بابل از ساعت 11 صبح به مصاف هم می‌روند.

معاون ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اینکه بسکتبالیست‌های این شهرستان در هفته سوم مسابقات میهمان تنکابن هستند، گفت: این دیدار روز نهم اسفند ماه دنبال می‌شود که در آن آمل از ساعت 14 بعد از ظهر به مصاف تنکابن می‌رود.

به گفته سیدی موسوی، مسابقات رده سنی بسکتبال نوجوانان طبق برنامه‌ریزی جدید فدراسیون است.

انتهای پیام/86012/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول