اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شهر امیرکلا:

مبارزه با فساد و رشوه‌خواری یک تکلیف است

رئیس کمیسیون فرهنگی شهر امیرکلا گفت: مبارزه با فساد و رشوه‌خواری یک تکلیف است.

مبارزه با فساد و رشوه‌خواری یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد حسن نقویان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه شرعی یک مسئول اسلامی مبارزه با فساد و رشوه‌خواری در ادارات بوده و امروزه عدم نظارت کافی مهم‌ترین عامل بروز اختلاس‌ها است.

نقویان با اشاره به اینکه دور چهارم شورا انجام وظایف خود را عمل بر مبنای اخلاص و رضایت الهی،حفظ وحدت کلمه و متکی به فرهنگ اسلامی قرارداده است گفت: باید خدمت به مردم با روحیه بسیجی و عمل به وظیفه قانونی شوراها و ارتباط دائمی با مردم انجام شود.

رئیس کمیسیون ورزشی امیرکلا نیز گفت: جلوگیری از عدم ورود افرادی با اختلاف سلیقه و وابسته به جناح سیاسی خاص در شورا در دستور کار اعضا شورا قرار دارد.

 قاسم جعفریان اظهار داشت: مهم‌ترین عامل موفقیت هر شهری تعامل و وحدت بین شورا و شهرداری است، اگر بهترین تیم اجرایی وجود داشته باشد اما عامل وحدت نباشد شکست آن دستگاه اجرایی حتمی است که این تعامل بین شورای دور چهارم و شهرداری امیرکلا حاکم است.

جعفریان با اشاره به اینکه شهر امیرکلا دارای بافت قدیمی بوده و هنوز نوسازی نشده و ساخت و سازی نداشته است اذعان داشت: با تعامل شهرداری و اعضای شورا درصدد جذب سرمایه‌گذار برای اقدامات شهری هستیم.

وی با بیان اینکه امیرکلا فاقد پاساژ تجاری است خاطرنشان کرد: مردم امیرکلا فاقد پاساژ بوده و درصدد احداث چند پاساژ در امیرکلا هستیم که در این راستا نشست‌هایی با سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی صورت گرفته و برنامه‌های مهمی در دست اقدام است.

رئیس کمیسیون ورزشی امیرکلا از اقدامات ویژه در حوزه ارتقاء ورزشی شهر امیرکلا خبر داد و گفت: برگزاری نشست با پیشکسوتان هیئت‌های ورزشی سطح شهر برای ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات ورزشی و همچنین کمک‌های مالی و خرید لباس و تجهیزات برای ورزشکاران از جمله اقدامات این کمیسیون است.

اختصاص 65 درصد بودجه به بخش عمرانی

عضو کمیسیون مالی، درآمد و برنامه‌ریزی شورای شهر امیرکلا نیز گفت: 65 درصد بودجه شهرداری امیرکلا به بخش عمرانی اختصاص یافت.

محمد حسین‌تبار با تقدیر از عملکرد مثبت شهردار امیرکلا خاطرنشان کرد: شهردار با استفاده از متخصصان شهرداری سعی دارد بودجه‌ای واقعی برای سال 93 تهیه کنند تا براساس آن بودجه اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه اعم بودجه شهرداری‌ها به امر عمرانی اختصاص دارد تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله آرمانی هر شهرداری سمت و سو دادن بودجه به سمت مسائل عمرانی برای کسب درآمد مناسب برای شهرداری است.

حسین‌تبار از اختصاص بودجه 65 درصدی به امر عمرانی خبر داد و اظهار داشت: اختصاص بودجه شهرداری امیرکلا در سال 92 به امر عمرانی حدود 50 درصد و برای امور جاری نیز 50 درصد بود که با تلاش شهرداری و کارشناسان بودجه این میزان در سال 93 به 65 درصد در بخش عمرانی و 35 درصد در بخش امور جاری تغییر کرده است.

احداث دومین جایگاه سی.‌ان.‌جی

رئیس کمیسیون حمل و نقل شهرامیرکلا نیز گفت: دومین جایگاه سی ان جی در امیرکلا احداث می شود.

محسن قائمی مهم‌ترین دغدغه اعضا شورا امیرکلا را در این دوره تدوین سند چشم‌انداز چهار ساله برشمرد و افزود: بررسی بهبود وضعیت مطلوب شهروندان از نظر فضای بهداشتی و عمرانی در چهار سال مسئولیت اعضا از شرح وظایف شورا است و عملکرد شورای شهر در سند چشم‌انداز توسعه، توجه به رویکرد بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی است.

قائمی با اشاره به اینکه احداث دومین جایگاه سی‌ان‌جی در کمربندی امیرکلا مهم‌ترین برنامه آینده شورای شهر است، تصریح کرد: احداث جایگاه سی‌ان‌جی علاوه بر درآمدزایی برای مجموعه شهرداری و شهر، از تجمع و اتلاف وقت شهروندان در صف سوخت‌گیری کاسته می‌شود.

وی اظهارداشت: پنج خیابان اصلی شهری شامل خیابان امام، کمربندی امامی مازندرانی، 20 متری شهید بهشتی، خیابان طالقانی و اجرا فاز دوم و سوم بلوار ساحلی از پنج شبکه برون رفت‌شهری است که باید به هم متصل تا ناوگان حمل و نقل درون‌شهری را در این مسیر فعال کنیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شهر امیرکلا بیان داشت: در این طرح تمام تاکسی‌ها در این شبکه‌ها رفت و آمد کرده تا بار ترافیک خیابان‌های اصلی کم شود.

انتهای پیام/86009/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول