اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

کالاهای سبد خانوار سالم و دارای استاندارد کیفیت هستند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تمام کالاهای سبد کالایی به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی با استاندارد‌های روز مطابقت دارد.

کالاهای سبد خانوار سالم و دارای استاندارد کیفیت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عباس تابش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌کیفیت کالاهای ارائه شده در سبد کالای حمایتی در سیستم تولید و توزیع کشور وجود دارد و دقیقا همان کالاهایی هستند که در کارخانه‌های تولیدی کشور و براساس استاندارد‌های بهداشتی در تمام مغازه‌ها موجود بوده و مردم مصرف می‌کنند.

وی گفت: روغن سبد کالایی از کارخانه‌های تولید‌کننده تامین شده و کیفیت آن مطلوب است و همچنین مرغ سبد کالایی نیز کاملا از تولید داخل تامین شده است.

تابش با اشاره به اینکه تخم‌مرغ سبد کالایی نیز به صورت روزانه از شبکه‌های تولید گرفته و در سبد گنجانده می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام کالاهای سبد کالایی هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی با استاندارد‌های روز مطابقت دارد.

وی تصریح کرد: بازرسان سازمان صنعت و تجارت با آمادگی کامل و به صورت روزانه در دو نوبت صبح و عصر از تمام مراکز توزیع بازرسی کرده تا بررسی شود کالاهای کدام مرکز تولیدی از کیفیت لازم برخوردار نیست.

تابش گفت: طرح توزیع کالاهای اساسی در سبد خانوار در کل استان با هماهنگی کامل مراکز توزیعی، شعب مختلف فروشگاه‌های رفاه، اتکا هرگونه عرضه کالای بی‌کیفیت و یا معیوب از سوی بازرسین رصد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر تاکید کرد: ‌اگر مشکلاتی در زمینه‌ تامین و توزیع وجود دارد، مردم می‌توانند با شماره 124 تماس گرفته و شکایات خودشان را مطرح کنند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول