اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

1000 کیلومتر از راه‌های سمنان ایمن‌سازی می‏شود

استاندار سمنان گفت: تا پایان امسال یک هزار کیلومتر از راه‌های استان سمنان ایمن‌سازی می‏شود.

1000 کیلومتر از راه‌های سمنان ایمن‌سازی می‏شود

محمد وکیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با مدیرکل راه و ترابری استان سمنان، برنامه‌های متعددی برای جاده‌‌های اصلی این استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در همین زمینه، 300 میلیارد ریال تا پایان سال در محورهای ارتباطی استان سمنان هزینه خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: قرار شده است تا در 100 کیلومتر از راه‌های استان سمنان، عملیات پشتیبانی از سوی راهداری انجام گیرد و همچنین یک هزار کیلومتر از راه‌های این استان ایمن‌سازی شود.

وکیلی گفت: خط‌کشی، نصب گاردریل، علائم، شانه‌سازی، روکش آسفالت، تعریض، چهار خطه شدن و ... در این طرح مد نظر قرار می‌گیرد تا معضلات و مشکلات فعلی در راه‌های سمنان برطرف شود.

وی با تأکید بر لزوم ساماندهی ورودی و خروجی شهرهای استان سمنان گفت: ورودی شهرهای این استان بسیار نگران‌کننده و نامناسب است و باید برای آنها فکری شود.

استاندار سمنان همچنین خروجی شهر سمنان را مناسب ندانست و گفت: در این زمینه، ورودی و خروجی‏های استان نیاز به ساماندهی دارند و باید برای آنها تدبیری جدی اندیشیده شود.

وکیلی ادامه داد: باید در برنامه‌ای حداکثر پنج ساله، سطح استاندارد جاده‌های استان سمنان را به درجه بین‌المللی برسانیم تا دیگر دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشیم.

استاندار سمنان برجسته‌سازی نقاط حادثه‌خیز استان سمنان را با علائم و پرچم‌های راهنمایی و رانندگی لازم دانست.

وکیلی گفت: در زمینه جاده قم - گرمسار نیز با سرعت کارها انجام می‌شود و مسئولان استان سمنان خود را متعهد به اجرای مطلوب این طرح‌ها می‌دانند.

استاندار سمنان گفت: برای سال آینده باید در حوزه توجه به تقاطع‌های غیرهمسطح در استان سمنان کار شود تا زائران حرم رضوی و مسافران با فراغ بال بیشتری از راه‌های این استان عبور کنند.

انتهای پیام/2249/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول