اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

ملت ایران ذره‌ای به دشمن استکباری خود اعتماد ندارند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: این مردم همچنان به آمریکای جنایتکار و همه سردمداران استکباری تردید جدی دارند و همواره به دنبال احقاق حق خودشان در مبارزه با استکبارند و ذره‌ای به دشمن اعتماد ندارند.

ملت ایران ذره‌ای به دشمن استکباری خود اعتماد ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، عبدالکریم جمیری صبح امروز در جمع مردم دیلم اظهار داشت: این انقلاب برای این نبوده است که یک شکل حکومتی تغییر کند، افرادی بیایند و افرادی بروند، یک رفرم نبوده است بلکه یک انقلاب عظیم فرهنگی و اعتقادی بوده است.

وی بیان داشت: رمز و راز ماندگاری انقلاب همین ماهیت دینی و اعتقادی و مبتنی بر فرهنگ اعتقادی مردم است و اینکه دشمنان کینه‌توز انقلاب اسلامی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار همواره تلاش می‌کنند تا اعتقاد مردم را تضعیف کند و وحدت بین مردم را بشکند و براساس همین شناخت دقیق این انقلاب و عوامل پیروزی این انقلاب الهی است. 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم افزود: البته دشمنان کینه‌توز نفهمیدند و هنوز هم نمی‌نفهمند و تا آخر هم نخواهند فهمید، چون آن‌ها اسلام عزیز را نشناختند.

جمیری بیان داشت: آنها نمی‌دانند که این مردمی که بر اساس اعتقادشان به اسلام در همه میادین حاضر به جان سپردن در راه اسلام و انقلابند و با بصیرت خاص دینی و اعتقادی ترفندهای آنها را به خوبی شناسایی کرده و می‌کنند تسلیم توطئه‌های آنها نخواهند شد.

وی تصریح کرد: آنها فکر می‌کنند که می‌توانند این فرهنگ و اعتقاد را از این مردم بگیرند و شما مشاهده کرده‌اید در طول دوران این انقلاب شکوهمند اگر کسانی تسلیم توطئه‌های دشمن شده‌اند و تحت عنوان ریزش از این مسیر امام فاصله گرفته‌اند در عوض به جای آنها چند برابر رویش داشته‌ایم.       

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس ادامه داد: بسیاری از این جوانان و نوجوانان عزیز، انقلاب و آغاز انقلاب و امام عظیم‌الشأن را درک نکرده‌اند اما با درک دقیق از اسلام و ماهیت این نظام الهی به این انقلاب پیوسته‌اند و امروز جز مدافعین جانسپار این انقلاب الهی و نظام مقدس‌اند.  

جمیری تصریح کرد: دشمنان نظام چگونه می‌خواهند با این مردم مواجه بشوند؟ با کدام توطئه؟ با کدام تهاجم نظامی؟ چگونه این مردم را تهدید می‌کنند؟ چگونه به این مردم می‎گویند که همچنان گزینه نظامی روی میز است.

نماینده مردم بوشهر و دیلم و گناوه خاطرنشان کرد: این مردم، این بسیجیان، این جان‌نثاران نظام مقدس نظام اسلامی، این اعتقاد و این ایمان وقتی در میدان است می‌خواهید این افراد را تهدید کنید؟ مگر نیازموده‌اید این مردم را؟ مگر جنگ تحمیلی را بر این مردم تحمیل نکردید؟ مگر هشت سال این مردم مردانه در میدان نایستادند؟ مگر در میادین مختلف سیاسی، تبلیغاتی و تهاجم فرهنگی با این مردم مواجه نشده‌اید؟ آیا خواب‌های شما در شکست این انقلاب شکوهمند تعبیر شده است؟ هرگز تعبیر نخواهد شد.    

وی گفت: امروز هم که در فضای جدیدی، دولت جدید برای اینکه افکار دنیا روشن و مواضع ما در افکار عمومی مستحکم‌تر شود و برای اینکه امام ما به دنیا اثبات کند که ما مردمی حق‌طلب و صلح‌طلبیم و این دشمنان‌اند که کینه‌توزند و نمی‌خواهند این عظمت مردم و خواست و حقوق مردم را درک کنند مردم دنیا بهتر است این مواضع بحق این مردم عظیم‌القدر ایران اسلامی را بدانند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم اضافه کرد: در این مذاکرات و ارتباطات آنها فکر می‌کنند با تهدید مردم به تحرکات نظامی و تهاجم نظامی می‌توانند این مردم را به عقب‌گرد وادار و تیم مذاکره‌کننده ما را به انفعال وادار کنند.

وی افزود: آنها این مردم عظیم‌القدر را نشناختند و این مردم همچنان به آمریکای جنایتکار و همه سردمداران استکباری تردید جدی دارند و همواره به دنبال احقاق حق خودشان در مبارزه با استکبارند و ذره‌ای به دشمن اعتماد ندارند.

انتهای پیام/66006/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول