اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل:

فوتبال شهرداری اردبیل 2 میلیارد تومان هزینه داشت

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل که در لیگ دسته دو کشور فعالیت دارد بیش از 2 میلیارد تومان برای شهرداری هزینه دربر‌داشته است.

فوتبال شهرداری اردبیل 2 میلیارد تومان هزینه داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهنام فتحی صبح امروز در جلسه شورای راهبردی توسعه ورزش همگانی در اردبیل گفت: شهرداری اردبیل همه ساله و بر اساس تقویم ورزشی در حوزه ورزش برنامه‌های متنوعی را تدارک می‌بیند که شاخص‌ترین این برنامه‌ها در سال‌جاری توجه به توسعه ورزش محلات و همگانی کردن ورزش در نقاط مختلف شهر است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری این سازمان بیش از 200 میلیون تومان به هیئت‌های ورزشی کمک کرده و نسبت به برگزاری مسابقات مختلف رزمی، ووشو، کشتی، فوتبال و فوتسال و ... هزینه کرده است، ادامه داد: در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری اردبیل در پنج رده سنی شامل بزرگسالان، امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان فعالیت داشته و تیم‌داری می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل افزود: تیم فوتبال بزرگسالان این نهاد در لیگ دسته دو  کشور حضور دارد و برای این تیم بیش از 2 میلیارد تومان هزینه صرف شده که رقم سرسام‌آوری است و این تیم هم‌‌اکنون در جایگاه اول لیگ دسته دو کشور قرار دارد و برای صعود به لیگ یک بسیار امیدوار است.

فتحی تصریح کرد: اگر تیم فوتبال شهرداری اردبیل به لیگ دسته یک صعود کند این هزینه دو تا سه برابر می‌شود که تامین آن به تنهایی از عهده شهرداری خارج است و در این مسیر به همنوایی و همدلی بیشتر و کمک گرفتن از بخش خصوصی و کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی نیازمند هستیم.

وی ادامه داد: در کنار این فعالیت حرفه‌ای و قهرمانی در رشته فوتبال، این سازمان به ورزش محلات و همگانی کردن آن اهتمام جدی دارد به طوری که در محلات چهارگانه شهری شهرداری اردبیل همه ساله برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: برای سال آینده نیز هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در دست اقدام است که سعی داریم چهار همایش و مسابقه بزرگ ورزشی را برگزار کرده و به احیای بازی‌های بومی و محلی کمک کنیم.

فتحی خاطرنشان کرد: ما در دو نوبت در محلات و مناطق مختلف برنامه ورزشی بومی و محلی را اجرا کردیم و انتظار داریم همچنان ورزش و جوانان در برگزاری مسابقات مختلف این سازمان را یاری کند چراکه شهرداری با تکیه بر منابع درآمدی ناپایدار و اندک عوارض محلی خرج و مخارج خود را تنظیم‌ می‌کند و کار تیم‌داری برای شهرداری اردبیل بسیار سخت است.

وی یادآور شد‌: انتظار ما این است که با تکمیل مطالعات و اجرای عملیات در کمربندی شورابیل رینگ پیاده‌روی فعال شده و در این مجموعه کارهای موثر و مفید در همگانی کردن ورزش انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در پایان تصریح کرد: 80 درصد پارک‌ها و بوستان‌های اردبیل به وسایل ورزشی متنوع تجهیز شده‌اند که در تلاش هستیم تا برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها در این زمینه گسترش یافته و تداوم پیدا کند.

انتهای پیام/62007/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول