اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سابق بوشهر:

هرجا ضرورت ایجاد کند برای خدمت به استان بوشهر حاضرم

فرماندار سابق بوشهر گفت: هر جا ضرورت ایجاد کند با بضاعت کم علمی و اداری که دارم در خدمت استان و استاندار خواهم بود.

هرجا ضرورت ایجاد کند برای خدمت به استان بوشهر حاضرم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامحسین خسروی صبح امروز در نشست شورای اداری فرمانداری بوشهر به ریاست دکتر سالاری استاندار بوشهر اظهار داشت: هرچه تاکنون در اختیار من بوده از تکالیف سازمانی بوده و تمام تلاشم را کردم تا به بهترین شکل ممکن آن‌ها را انجام دهم.

فرماندار سابق بوشهر با بیان اینکه تمامی مدیران کل سازمان‌های استان در طول یکسال گذشته کمک‌های فراوانی به من کردند، افزود: تلاش شد تا شرایط به نحوی مطلوب رقم خورده و خدا را شاکریم که توانستیم شهرستان بوشهر را در تمامی شرایط به بهترین شکل اداره کنیم.

مشاور فرهنگی جدید استاندار بوشهر تشریح کرد: شرایط امنیتی پس از گذشت یکسال بسیار مطلوب بوده و می‌توان اقدامات بیشتری را برای پیشبرد بهتر اهداف مورد نظر انجام داد.

فرماندار اسبق بوشهر اضافه کرد: هماهنگی و همدلی که تاکنون در دستور کار من بوده موجب شد تا در تمامی حوزه‌ها تلاشمان را انجام داده و به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

خسروی تصریح کرد: خوشحالم که در طول تصدی من انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری برگزار شده که با پاک‌دستی و امانتداری همه مجموعه انتخابات همراه بود و بدون حاشیه‌های امنیتی انتخابات برگزار شد.

وی ادامه داد: تلاش بی‌نظیر مدیران اجرایی انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری را رقم زده و تمامی شهر در این مورد همکاری لازم را انجام دادند.

فرماندار سابق بوشهر گفت: در مورد اجرای پروژه‌های عمرانی و بهداشتی و درمانی اتفاقات بسیار خوبی در شهرستان افتاد که بسیاری از این‌ها در نوع خود بی‌نظیر بوده است. استاندار محترم برای توسعه فراگیر در حوزه‌های مختلف اجرایی انتخاب مبارکی برای فرمانداری بوشهر انجام داده و از ‌آن جا که سال‌ها توفیق همکاری و همراهی با فرماندار جدید داشتم ایشان را تایید کرده و می‌دانم که نیروی جوان‌تر با تجربه‌تر موجب توسعه هرچه بیشتر شهرستان می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی کارهای اجرایی را به صورت مکتوب به فرماندار جدید ارائه کرده و این روند کار اجرایی راه را به صورت مطلوب برای فرماندار جدید باز خواهد کرد.

خسروی در پایان گفت: هرجا ضرورت ایجاد کند و استاندار محترم تشخیص دهد با بضاعت کم علمی و اداری که دارم در خدمت استان و ایشان خواهم بود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول