اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان:

صدور کارت ملی قدیمی در استان سمنان متوقف شد

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان گفت: صدور کارت ملی قدیمی در استان سمنان از امروز متوقف شد.

صدور کارت ملی قدیمی در استان سمنان متوقف شد

عباس‏علی طالب‏بیدختی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: با یاری خداوند متعال و در گرامیداشت دهه مبارک فجر، توفیق یافتیم در راستای اهداف سازمانی سازمان ثبت احوال کشور و با دستور رئیس سازمان و اعلام وی مبنی بر توقف صدور کارت ملی به صورت قدیم از 22 بهمن سال جاری در سراسر کشور، تمام ایستگاه‏های کاری کارت هوشمند ملی را در سراسر استان سمنان برای هم‏استانی‏های عزیز راه‏اندازی کنیم تا مردم بتوانند دارای کارت هوشمند ملی شوند.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد دهه فجر اداره کل ثبت احوال استان سمنان و همکاری فرمانداران شهرستان‏های مختلف استان، تمام ایستگاه‏های کارت هوشمند ملی در شهرستان‏ها و شهرهای مختلف در سراسر استان به بهره‏برداری رسید.

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان افزود: از این پس، مردم شریف و همیشه در صحنه استان سمنان می‏توانند از امکانات کارت هوشمند ملی استفاده کنند.

طالب‏بیدختی افزود: از امروز صدور کارت ملی شناسایی به صورت قدیم به طور رسمی در استان سمنان متوقف شد و ادارات تابعه موظفند برای مراجعه‏کنندگان کارت هوشمند ملی تهیه کنند.

وی در خصوص کارت‏های در دست مردم اظهار داشت: کارت‏های در دست مردم تا پایان سال 94 اعتبار دارد و هم‏استانی‏های سمنانی در دو گروه می توانند نسبت به تعویض کارت ملی قدیمی خود اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان افزود: این دو گروه شامل افرادی که به سن 15 سال تمام رسیده و تاکنون کارت شناسایی ملی (کارت فعلی) را دریافت نکرده‏اند و کسانی که مشخصات هویتی خود را تغییر داده و تاکنون نسبت به تعویض کارت ملی خود اقدام نکرده‏اند، است.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول