اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر تأکید کرد

برنامه‌ریزی مدون در راستای خدمات مطلوب به زائران و مسافران نوروزی

فرماندار کاشمر بر برنامه‌ریزی مدون در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران نوروزی تأکید کرد.

برنامه‌ریزی مدون در راستای خدمات مطلوب به زائران و مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای این شهرستان اظهار داشت: کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی خراسان رضوی در ایام مختلف سال پذیرای بیش از 3.5 میلیون مسافر و زائر است لذا با توجه به این که نوروز از ایام خاص برای حضور مسافران و زائران در شهرستان است باید تمهیدات لازم برای پاسخگویی به نیاز مراجعه‌کنندگان به شهرستان فراهم شود.

وی زیباسازی فضای شهر، ایجاد پایگاه اطلاع‌رسانی به زائران و مسافران، تهیه بروشور از اماکن مذهبی، تاریخی و گردشگری شهرستان را از جمله اقدامات لازم در زمینه معرفی شهرستان دانست و ابراز داشت: ادارات و نهادهای شهرستان موظف هستند از حداکثر ظرفیت و توان خود در خدمت‌رسانی به زائران و مسافران استفاده کنند.

فرماندار کاشمر با اشاره به فعال شدن ستاد فرعی در بخش کوهسرخ از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای شهرستان کاشمر خواست تا گزارشی از برنامه‌ها و خدمات قابل ارائه خود در ایام نوروز به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

در ادامه این جلسه مسئولان معاونت‌های اطلاع‌رسانی و خدمات، اسکان و پذیرایی، ساماندهی خدمات شهری، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی، امور عمومی و خدمات، نظارت و ارزیابی، امنیتی و انتظامی، پلیس راه، پلیس راهور، حمل و نقل عمومی، ساماندهی اماکن متبرکه و راه‌ها به ریاست فرماندار، قائم‌ مقامی بخشدار مرکزی و دبیری میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری مشخص شدند.

این گزارش حاکی است اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کاشمر در پایان ضمن اعلام گزارش از خدمات انجام شده در ایام تابستان به ارائه برنامه‌ها و راهکارهایی در زمینه خدمات‌دهی مطلوب به مسافران و زائران پرداختند.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول