اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مردم کهگیلویه و بویراحمد به رسم نیکوی عشایری و ایلیاتی 22 بهمن را پاس داشتند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و گفت: مردم فهیم استان به رسم نیکوی عشایری و ایلیاتی 22 بهمن را پاس داشتند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد به رسم نیکوی عشایری و ایلیاتی 22 بهمن را پاس داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی از حضور پرشور، گسترده و حماسی قشرهای مختلف مردم این استان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تقدیر کرد و در پیامی که یک نسخه آن به دفتر خبرگزاری فارس در یاسوج ارسال شده، آمده است.

مردم فهیم کهگیلویه و بویراحمد؛ دوستداران معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری امسال نیز در کنار یکدیگر با مشت‌های گره کرده باصلابت و استوار در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت کردند و همه آمدند تا پس از 35 سال بگویند و نشان دهند که حامی نظام، دولت و چشم انتظار وحدت و یکپارچگی ملت هستند و به رسم نیکوی عشایری و ایلیاتی؛ این روز به یاد ماندنی را پاس داشتند و با غرور وصف‌ناپذیر به ارزش‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر عظیم‌الشان انقلاب لبیک گفتند.

اینجانب به سهم خود از عموم مردم فهیم و بصیر کهگیلویه و بویراحمد به ویژه خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان، کارآفرینان، کسبه، اصناف، بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی و تمام افرادی که با حضور حماسی، وحدت آفرین و هوشیارانه خود در اجتماع گسترده و غرورآفرین یوم‌الله 22 بهمن شرکت کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

سید موسی خادمی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/82009/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول