اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری نیشابور خبر داد

جمع‌آوری‌ درشکه‌ران‌ها در منطقه گردشگری نیشابور

معاون خدمات شهری نیشابور از جمع‌آوری‌ دکه‌های فروش غذا و درشکه‌ران‌ها در منطقه گردشگری نیشابور خبر داد.

جمع‌آوری‌ درشکه‌ران‌ها در منطقه گردشگری نیشابور

حبیب الله بتویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: توانمندی‌های گردشگری نیشابور در زمینه‌های گوناگون تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی، این منطقه را در زمره یکی از مناطق نمونه بین‌المللی گردشگری در برنامه‌های توسعه کشور، قرار داده است به طوری که توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از اولویت‌ها و راهبردهای توسعه‌ای منطقه دشت نیشابور شناخته ‌می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری نیشابور با ایجاد مدیریت مستقل مرتبط با امورات شهرداری در منطقه خیام و عطار طی جلسات متعدد با ادارات ذیربط (اداره اوقاف و میراث فرهنگی) مصمم شده که نسبت به ساماندهی درشکه‌داران محور مزبور و ایجاد و راه‌اندازی پارکینگ و محل استقرار و کمپینگ چادر برای مسافران نوروزی و فصل تابستان اقدامات مورد نیاز را عملی نماید.

بتویی افزود: حوزه معاونت خدمات شهری در پی بازدید‌های میدانی مسئولین ادارات متولی در منطقه خیام و عطار همراه با اعضاء محترم شورای اسلامی شهر مقرر شد نسبت به جمع‌آوری دکه‌های مستقر شده در منطقه مزبور و احیاء و راه‌اندازی و احداث سکو‌های استراحت موقت با همکاری واحد عمران در منطقه افلاک‌نما و ورودی به باغ امامزاده محروق طرح‌های خود را هر چه سریعتر عملی نمایند.

وی با بیان این مطلب که گردشگران و مسافرانی که از اقصی نقاط کشور به این شهر وارد می‌شوند، اگر ببینند شهر مشکلات بهداشتی و زیرساختی دارد به طور یقین مسئولان را زیر سئوال می‌برند؛ افزود: در زمان حاضر با کارگیری مشاوران توانمند و طراحی برنامه‌های میان مدت و بلندمدت که جنبه عملیاتی دارند کارها در حال پیگیری و انجام است.

انتهای پیام/2202/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول