اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی کاشمر خبر داد

استقبال 3 هزار کاشمری از سومین جشنواره تئاتر میثاق

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر از استقبال بیش از 3 هزار کاشمری علاقمند به هنر نمایش از سومین جشنواره تئاتر میثاق این شهرستان خبر داد.

استقبال 3 هزار کاشمری از سومین جشنواره تئاتر میثاق

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، جواد روشندل صبح امروز در آیین تجلیل از برترین‌های سومین جشنواره تئاتر میثاق کاشمر گفت: در جشنواره امسال پنج گروه منتخب در مدت پنج شب در مجتمع فرهنگی هنری سرو کاشمر به اجرای عمومی پرداختند.

وی با بیان اینکه هر شب با حضور 500 هنردوست و علاقمند به هنر نمایش ظرفیت سالن تکمیل می‌شد، یادآور شد: استقبال چشمگیر مردم از این جشنواره این پیام را به مسئولان شهرستان گوشزد کرد که شهروندان کاشمری نیازمند شور و نشاط و هنرمندانش در انتظار حمایت هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر با اشاره به فعالیت 150 هنرمند و عوامل اجرایی در این جشنواره تصریح کرد: نمایش «آتیه» به نویسندگی صادق فاضلی و کارگردانی سعید مغانی‌نژاد، «حکایت ناتمام یک زن» نوشته احسان جانمی به کارگردانی سحر حمیدیان، «عروسی شغال» به نویسندگی محمد رضایی‌راد و کارگردانی مهدی عراق‌پور، «پلک بزن» نوشته حمیدرضا میرزایی و کارگردانی افسانه اصیلی و «ارتفاعات الله‌اکبر» نوشته پژمان شاه‌وردی و کارگردانی حبیب‌الله حاجی‌زاده 5 نمایش منتخب بودند که هر کدام یک شب اجرای عمومی داشتند.

روشندل در پایان از حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان شهرستان و مشارکت بخش خصوصی در برگزاری سومین جشنواره تئاتر میثاق کاشمر تقدیر کرد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول