اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان مس کرمان:

راه نجات مس قهرمانی در جام حذفی است

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: تنها راه نجات مس و جلب رضایت مردم و هواداران، قهرمانی در دیدار پایانی جام حذفی فوتبال کشور است.

راه نجات مس قهرمانی در جام حذفی است

حسن رودباریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به باقی ماندن یک فرصت ارزشمند برای مس و بازیکنانش در این فصل فوتبال‌ کشور اظهار داشت: فینال همیشه حساس و همراه با استرس و هیجان است، این فینال برای من و هم تیمی‌هایم از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا ما در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتیم و این نتایج ضعیف ناراحتی و نگرانی مردم و هواداران تیم را در پی داشت‌.

وی اذعان کرد:‌ فوتبال ‌سال جاری روی خوش خود را در لیگ برتر به مس نشان نداد، ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان خوبی داریم و قطعا جایگاه ما در لیگ انتهای جدول نیست.

رودباریان با بیان اینکه مس استحقاق و شایستگی بهترین‌ها را دارد، ابراز داشت: این باشگاه یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است و از امکانات و منابع خوبی بهره می‌برد و از همه مهمتر هواداران و مردمی دلسوز و فهمیم در کنار خود می‌بیند.

دروازه‌بان مس کرمان گفت: تنها راه نجات مس و جلب رضایت مردم و هواداران قهرمانی در دیدار پایانی جام حذفی فوتبال کشور است، ما اگر بتوانیم از این دیدار با دست پر خارج شویم، حداقل در برابر هواداران خود سربلند هستیم و می‌توانیم‌ جبران فرصت‌ها و اشتباهات لیگ‌ را در جام حذفی تلافی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امتیاز میزبانی این دیدار یک امتیاز بسیار با‌ارزش برای مس کرمان محسوب می‌شود، اظهار داشت: ما با زمین و شرایط آب و هوایی کرمان آشنا هستیم و به این شرایط عادت داریم، اما زمین و شرایط آب و هوا کمی برای تراکتورها دردسر‌ساز است، البته ترا‌کتور بازیکنان خوبی دارد و ما نباید از این مهم غافل شویم‌.

رودباریان خاطر نشان کرد: اینکه چه کسی درون دروازه تیم باشد در حوزه اختیارات من نیست، من تابع سرمربی تیم هستم و تنها آرزو می‌کنم با کسب یک جام دل مردم و هواداران مس را شاد کنیم تا در نهایت بدشانسی‌ها و ناکامی‌های این فصل را با یک قهرمانی به پایان برسانیم.

این مقام مسئول افزود: از مردم کرمان تقاضا دارم، من و سایر همبازیانم را تنها نگذارند، ما روز جمعه خواهان حضور هواداران خود در ورزشگاه هستیم تا با تشویق‌ها و حمایت‌های خود موجبات دلگرمی ما را فراهم آورند.

رودباریان در مورد لوکا بوناچیچ سرمربی مس گفت: لوکا مربی باتجربه‌ای است و روزهای متفاوتی را در فوتبال تجربه کرده است به نظر من وی از نظر روحی و روانی خیلی به تیم کمک کرده است‌.

انتهای پیام/80011/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول