اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست حوزه هنری استان سمنان تاکید شد

جمع‏آوری و انتشار عکس‏‏های دوران دفاع مقدس در سمنان

نشست عکاسان پیشکسوت دوران هشت سال دفاع مقدس به منظور جمع‏آوری عکس‏های مربوط به استان سمنان در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

جمع‏آوری و انتشار عکس‏‏های دوران دفاع مقدس در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، صبح امروز در این نشست که با حضور سیدعباس دانایی رئیس حوزه هنری استان سمنان، عبدالرحیم فریدون رئیس ستاد کنگره بزرگداشت سرداران و سه هزار شهید استان سمنان و عکاسان پیشکسوت استان در محل سالن جلسات حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، در خصوص نحوه جمع‏آوری عکس‏های دوران دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد.

بنا بر این گزارش، جمع‏آوری عکس‏های مربوط به استان سمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس از آرشیو خانگی عکاسان پیشکسوت در بخش‏های آموزش نیروها، اعزام، تدارکات و پشتیبانی، مناطق عملیاتی، تشییع پیکر شهدا و ...و چگونگی انتشار این عکس‏ها در قالب یک کتاب نفیس و ارزشمند از مباحث این نشست بود.

در نشست فوق، عکاسان پیشکسوت نظرات و ایده‏های خود را برای چگونگی جمع‏آوری و انتشار این عکس‏ها در یک کتاب مطرح و آمادگی خود را در این خصوص اعلام کردند.

اکبر رحمانیان، سعید شفیعی، مهدی دوست‏محمدی، عباس‏علی علایی‏نسب، نعمت‏الله صحافی و محمدباقر قاسم از عکاسان پیشکسوت حاضر در این نشست بودند.

انتهای پیام/2249/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول