اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

بالا بودن هزینه‌های درمان با سیاست‌های دولت همخوانی ندارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بالا بودن هزینه درمان برای مردم با سیاست‌های کلان دولت همخوانی ندارد.

بالا بودن هزینه‌های درمان با سیاست‌های دولت همخوانی ندارد

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مصوب شدن لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لایحه ارائه شده توسط دولت با تغییراتی در مجلس به تصویب رسیده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد تکلیف مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: اجرای این طرح فعلاً به بعد موکول شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اراده مجلس را حمایت از بخش بهداشت و درمان اعلام کرد و ابراز داشت: این حمایت در بخش بیمه سلامت همه‌جانبه محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حمایت صورت گرفته از بیمه سلامت را یک اقدام جهشی دانست و گفت: این اقدام کمک شایان توجهی به ارتقای سلامت جامعه به ویژه پوشش بیمه‌ای می‌کند.

علیمردانی با بیان اینکه مجلس و دولت به صورت مشترک برای کاهش هزینه درمان پرداختی توسط مردم تلاش می‌کنند، ادامه داد: بالا بودن هزینه درمان برای مردم با سیاست‌های کلان دولت همخوانی ندارد.

تعدیل بودجه استان زنجان در بخش درآمدها

وی در پاسخ به سئوالی در مورد بودجه استان زنجان گفت: افزایش‌های صورت گرفته در بخش بودجه درآمدهای استان از دغدغه‌های نمایندگان بود که گویا تعدیل شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جدول بودجه‌های استانی هنوز تکمیل نشده است، افزود: با استخراج این جداول می‌توان مبلغ بودجه استان زنجان را اعلام کرد.

علیمردانی بحث مالیات‌های در نظر گرفته شده برای استان زنجان را از جمله اعتراضات نمایندگان مجلس برشمرد و متذکر شد: این بخش از بودجه در کمیسیون تلفیق تعدیل شده است.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول