اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

کمک 7،8 میلیارد ریالی حامیان به ایتام زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از کمک 7 میلیارد و 818 میلیون ریالی حامیان به ایتام زنجانی خبر داد.

کمک 7،8 میلیارد ریالی حامیان به ایتام زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد در راستای ارائه خدمات بهتر به مددجویان اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح اکرام ایتام از ظرفیت حامیان در راستای حمایت بهتر از ایتام بهره گرفته می‌شود، عنوان کرد: در قالب این طرح هر حامی مختار است، کفالت یک یا چند یتیم را به عهده بگیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 622 یتیم زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند، تصریح کرد: همچنین تعداد حامیانی که کفالت این ایتام را قبول کرده‌اند، 3 هزار و 658 نفر است.

این مسئول با اشاره به مشارکت مطلوب خیرین در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر یتیم زنجانی به طور متوسط پنج حامی دارد.

پناهی در ادامه با اشاره کمک 7 میلیارد و 818 میلیون ریالی حامیان زنجانی به ایتام این شهرستان ابراز داشت: این مبلغ در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی اهدا شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح اکرام ایتام محدود به زمان خاصی از سال نیست، عنوان کرد: در حال حاضر نیز حامیان و خیرین می‌توانند، نسبت به قبول کفالت ایتام از طریق مراجعه به کمیته امداد شهرستان، خانه انفاق و سایت اینترنتی این نهاد اقدام کنند.

* پرداخت 11 میلیارد هزینه برای بیمه مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به بیمه مددجویان زنجانی گفت: بهره‌مندی از بیمه‌های اجتماعی یکی از اقداماتی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان انجام می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد با معرفی مددجویان به بیمه در تلاش به منظور تامین آینده بهتر برای آن‌ها است، افزود: مددجویان با بهره‌مندی از این نوع بیمه‌ها می‌توانند از تسهیلات درمانی، مزایای بیمه بازنشستگی و از کارافتادگی بهره‌مند شوند.

پناهی در ادامه با بیان اینکه در 10 ماهه گذشته از سال‌جاری خانواده‌های بسیاری از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند، اذعان داشت: طی این مدت 11 میلیارد ریال برای بیمه مددجویان زنجانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل موثر در توانمندسازی مددجویان بیمه است، متذکر شد: بهره‌مندی از بیمه امکان استفاده از خدمات درمانی و دارویی و همچنین فرانشیز درمانی را برای مددجو فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/73005/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول