اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال مس کرمان:

هواداران از ساعات اولیه به ورزشگاه بیایند

مدافع تیم فوتبال مس کرمان گفت: از هواداران مس تقاضا دارم تا در بازی روز جمعه از همان ساعات اولیه‌ با حضور در ورزشگاه ‌از تیم محبوب شهر خود حمایت کنند تا زمینه‌ساز یک موفقیت بزرگ برای ورزش کرمان باشند.

هواداران از ساعات اولیه به ورزشگاه بیایند

فرهاد سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آخرین وضعیت مس کرمان تا پیش از دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: مس در چند دیدار اخیر خود بازی‌های خوب و قابل قبولی را ارائه می‌کند، ما حتی می‌توانستیم در برابر گسترش فولاد نیز تیم پیروز میدان باشیم، اما با بدشانسی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

وی بیان داشت: دیدار برابر تراکتور‌سازی برای ما اهمیت زیادی دارد و پیروزی در این دیدار به معنی احیای دوباره مس کرمان است.

سالاری افزود: با این پیروزی و قهرمانی ما می‌توانیم تا اندازه بسیار زیادی ناکامی‌های این فصل را به فراموشی بسپاریم و هدیه خوبی به مردم و هواداران کرمانی مس بدهیم.

وی ابراز داشت: امیدوارم در روز جمعه با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر‌پسند از پس تراکتور‌سازی بر‌آییم و جام قهرمانی را در کرمان نگه‌ داریم.

‌سالاری در مورد اهمیت ‌دیدار برابر تراکتورسازی گفت: به نظر من حساسیت و اهمیت این مسابقه کمتر از بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا نیست.

مدافع تیم فوتبال مس کرمان گفت: ما با پیروزی ‌دیدار برابر تراکتورسازی علاوه بر قهرمانی در ایران و کسب مجوز حضور در باشگاه‌های آسیا می‌توانیم روحیه امید و نشاط را به مردم و علاقه‌مندان مس هدیه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما در این فصل نتایج خوبی نگرفتیم و با کسب یک جام می‌توانیم رضایت مردم و هواداران خود را جلب کنیم.

سالاری در مورد سرمربی تیم مس کرمان اظهار داشت: هر مربی توانایی‌هایی دارد، اما لوکا به نوعی در کرمان یک مربی خاص و توانمند است.

وی خاطر نشان کرد: لوکا به بازیکنان جوان نگاه ویژه‌ای دارد و یکی از نقاط قوت وی برای استفاده از بازیکنان توجه به توانایی و شایستگی بازیکنان است، به نظر من لوکا از فوتبال کرمان و محیط پیرامونش شناخت خیلی خوبی دارد و همین دلایل‌ موجب موفقیت و محبوبیت وی در کرمان شده است.

سالاری افزود: از هواداران مس تقاضا دارم تا در بازی روز جمعه از همان ساعات اولیه‌ با حضور در ورزشگاه ‌از تیم محبوب شهر خود حمایت کنند تا با ایجاد یک فضای مناسب حمایتی، زمینه‌ساز یک موفقیت بزرگ برای ورزش کرمان باشند.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با کسب جام حذفی فوتبال کشور دل مردم و هواداران مس را پس از مدت‌ها شاد کنیم.

انتهای پیام/80011/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول