اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

20 پروژه برق‏رسانی روستایی در سمنان بهره‏برداری شد

معاون برنامه‏ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: به مناسبت دهه فجر امسال 20 پروژه برق‌رسانی روستایی در این استان افتتاح و بهره‏برداری شد.

20 پروژه برق‏رسانی روستایی در سمنان بهره‏برداری شد

سیدمحمد حسینی‏نژاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان بیان داشت: تقویت شبکه و رفع ضعف ولتاژ روستای خیرآباد سمنان با مبلغ 547 میلیون ریال و برق‏رسانی به 22 واحدی عبدالله‏آباد سرخه به مبلغ 300 میلیون ریال انجام شده است.

معاون برنامه‏ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از برق‏رسانی به روستای مرکک و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی روستاهای کاورد، کلیم، شلی، فولادمحله و سرآور در شهرستان مهدیشهر با اعتبار 4 میلیارد و 160 میلیون ریال خبر داد.

حسینی‏نژاد بیان داشت: تقویت ترانس روستای رشم و بهینه‏سازی خطوط برق‏رسانی روستاهای معلمان، ورکیان، سبحان، امام‏آباد و جزن شهرستان دامغان با مبلغ یک میلیارد و 663 میلیون ریال نیز انجام شده است.

وی از اجرای سه پروژه نصب پست هوایی و احداث شبکه توزیع برق در قلعه‏نو و میقان منطقه بسطام با اعتبار 2 میلیارد و 482 میلیون ریال و بهسازی خطوط برق‏رسانی ابراهیم‏آباد علیا و کمردار شهرستان میامی به مبلغ 589 میلیون ریال خبر داد.

معاون برنامه‏ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان به اجرای طرح برقراری شبکه فشار ضعیف هوایی برای تامین برق متقاضیان شهرک دهملا در شاهرود با مبلغ 249 میلیون ریال اشاره کرد.

حسینی‏نژاد جمع اعتبار سرمایه‏گذاری شده برای این پروژه‏های عمرانی برقی را 9 میلیارد و 990 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول