اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

ملت و دولت ایران هیچ‌گاه به آمریکا اعتماد نکرده و در مقابل آنها کوتاه نمی‌آیند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مردم و مقام معظم رهبری به خوبی شگردهای دولتمردان آمریکایی را می‌شناسند، گفت: ملت و دولت ایران هیچ‌گاه به آنها اعتماد نکرده و در مقابل آنها کوتاه نمی‌آیند.

ملت و دولت ایران هیچ‌گاه به آمریکا اعتماد نکرده و در مقابل آنها کوتاه نمی‌آیند

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به صورت کلی در جریان توافقنامه ژنو قرار گرفته‌ است، اظهار داشت: فقط بخشی از مذاکرات که در حال انجام و در ضمن محرمانه است در اختیار این کمیسیون قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه چارچوب کلی توافقنامه ژنو همانی است که مردم هم در جریان قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: فقط بخش‌هایی که هنوز در حال مذاکره است و فاش کردن آن به صلاح نیست، منتشر نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کلیات مذاکره بر اساس خواست شورای امنیت ملی پیش می‌رود، تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده باید از کارشناسان خبره استفاده کند تا بتواند با لحاظ کردن مسائل جانبی جلوی سوء استفاده طرف مقابل را بگیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه مجلس در جریان جزئیات محرمانه‌ مذاکرات قرار ندارد یا نه؟ گفت: به جز رئیس مجلس و رئیس کمیسیون امنیت ملی که عضو شورای امنیت ملی کشور هستند بقیه نمایندگان در جریان این بندهای محرمانه که هنوز به نتیجه نرسیده است قرار ندارند.

اسماعیلی با غیر قابل اعتماد خواندن مقام‌های امریکایی تاکید کرد: کسانی که به آمریکایی‌ها اعتماد می‌کنند در واقع آنها را نمی‌شناسند.

وی با بیان اینکه مردم و مقام معظم رهبری به خوبی شگردهای دولتمردان آمریکایی را می‌شناسند، ادامه داد: ملت و دولت ایران هیچ‌گاه به آنها اعتماد نکرده و در مقابل آنها کوتاه نمی‌آیند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به حفظ ظاهر توسط دولتمردان آمریکایی برای قابل اعتماد جلوه دادن خود اشاره کرد و ابراز داشت: پشت این خنده‌های ظاهری بغض و کینه نسبت به اسلام، انقلاب، امام راحل و ارزش‌های انقلاب مشهود است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تیم مذاکره‌کننده حتما می‌داند که نباید کوچکترین نرمشی در مقابل دولت‌های غربی داشته باشند، تاکید کرد: کوچکترین نرمش در مقابل آنها منجر به روی میز قرار گرفتن بسیاری از مسائل از جمله پیشرفت‌های موشکی می‌شود که آنها برای خود برنامه‌ریزی کرده‌اند.

اسماعیلی بار دیگر تاکید کرد: مردم و دولت ایران کوچکترین عقب‌نشینی در مقابل استکبار نکرده و نمی‌کنند.

انتهای پیام/73004/ط40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول