اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر امیرکلا عنوان کرد

راه‌اندازی بخشداری مهم‌ترین مطالبه شهروندان امیرکلا

رئیس شورای شهر امیرکلا گفت: راه‌اندازی بخشداری مهم‌ترین مطالبه شهروندان امیرکلااست.

راه‌اندازی بخشداری مهم‌ترین مطالبه شهروندان امیرکلا

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، رضا سلیمانی امیری صبح امروز در نخستین نشست رسمی شهردار و اعضا شورای شهر امیرکلا با خبرنگاران با اشاره به اینکه وحدت، همدلی و آرامش سرلوحه کار شورای دور چهارم امیرکلا است اظهار داشت: نخستین اقدام خردمندانه اعضا شورا انتخاب شفیعی به عنوان شهردارامیرکلا بود تا با پیگیری‌های مجدانه وی مشکلات این شهر رفع شود.

سلیمانی تصریح کرد: رایزنی با مسئولان کشوری، استانی، شهرستانی و نمایندگان مجلس در راستای رفع مشکلات شهر از دیگر اقدامات اعضاء شورای شهر و شهردار امیرکلا است.

وی بیان داشت: در مدت 6 ماه فعالیت شورا براساس آمار و ارقام در پنج ماه نخست سال جاری درآمد شهرداری تنها سه میلیارد تومان بود و بودجه شهرداری نیز چهار میلیارد و 500 میلیون تومان پیش‌بینی شد که با تلاش و برنامه‌ریزی درست در حال حاضر شهرداری چهار میلیارد تومان درآمد داشته و بخش اعظمی از بدهی‌های موجود را کاهش دادیم.

رئیس شورای شهر امیرکلا با اشاره به اینکه در مسئولیت شورای دور چهارم هیچ ملک و اموال شهرداری به فروش نرسیده است، گفت: این در حالی است که در دور قبلی شورا در ماه‌های اول سال جاری شاهد فروش املاک شهرداری بودیم.

سلیمانی اظهارداشت: افزایش درآمد از طریق مشارکت و حضور سرمایه‌گذار در منطقه از مهم‌ترین برنامه‌های شهردار امیرکلا برای رفع مشکلات موجود است. 

این مسئول تصریح کرد: اجرای طرح جامع حریم شهر برای توسعه منطقه، اجرای پروژه مهم امیر تا امیر برای رفع مشکلات آبهای سطحی، پیگیری و خرید زمین برای تاسیس بیمارستان بابل کلینیک، احداث درمانگاه و اداره تامین اجتماعی به مساحت هزار و 600 متر مربع برای درمان رایگان بیماران، تهیه طرح اجرای پروژه گردشگری و تملک بعضی املاک برای بهره‌برداری از فاز اول جاده ساحلی به طول یک کیلومتر که تاکنون جدول گذاری آن انجام گرفت از اقدامات دور چهارم شورای امیرکلا است.

سلیمانی از احداث سرای مهر برای بازنشستگان در مکان جاده ساحلی خبر داد و افزود: به مسائل ورزشی نیز توجه شده و اعضا شورا با حضور در مجامع ورزشی و کمک به هیئت‌های ورزشی مختلف در راستای حمایت از آنها گام برمی‌دارند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات موثر شورای امیرکلا تشکیل کمیسیون متعدد بانوان، حمل و نقل، آموزشی، ورزشی، فنی و عمرانی، مالی و درآمدزایی در راستای ارتقا فعالیت شهرداری است.

سلیمانی نبود بخشداری را مهم‌ترین معظل شهرامیرکلا برشمرد و گفت: وجود بخشداری از مهم‌ترین مطالبات شهر برای حل مسائل اجتماعی است.

رئیس شورای شهر امیرکلا افزود: با تعریف پروژه‌های مختلف در تمام نقاط شهری از سوی شهردار امیرکلا سبب آرامش و رضایت نسبی در مردم شده است.

انتهای پیام/86009/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول