اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی حزب مؤتلفه استان بوشهر:

مطرح کردن گزینه نظامی نشانه شکست آمریکا از انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی حزب مؤتلفه استان بوشهر گفت: بحث گزینه نظامی آمریکا که هر از چند گاهی توسط دولتمردان کاخ سفید به میان می‌آید، نشانه شکست آمریکا در همه زمینه‌ها از انقلاب اسلامی است.

مطرح کردن گزینه نظامی نشانه شکست آمریکا از انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود خدری شامگاه سه‌شنبه در جمع شورای سیاسی حزب مؤتلفه استان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران که ریشه‌دارترین انقلاب معاصر است، دمیدن طلیعه این انقلاب که در سال 57 به وقوع پیوست آمدن حق و شکست باطل را نوید می‌دهد که سال‌های سال این باطل با حمایت اربابان استعماری خود چون آمریکا و انگلیس به غارت و چپاول ثروت‌های مردم مظلوم و ستمدیده ایران می‌پرداختند.

خدری انقلاب اسلامی را موجب شکوفایی استعدادهای درخشان مردم دانشمند ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: این انقلاب با شکوفایی علم و دانش در بین جوانان و دانشمندان ولایی آن موجب ایجاد تزلزل در قدرت‌های پوشالی شرق و غرب و آغاز شکسته شدن استخوان‌های صهیونیست‌ها و محو شدن این رژیم جعلی شد.

معاون حزب موتلفه اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: انقلاب ما همچنان موجب وحدت و انسجام در پرتو ولایت در داخل و خارج کشور شده که نمونه آن امروز حزب‌الله در لبنان است.

خدری در ادامه به تشریح سیاست خارجی کشور در شرایط فعلی پرداخت و گفت: بحث گزینه نظامی آمریکا که هر از چند گاهی توسط دولتمردان کاخ سفید به میان می‌آید، نشانه شکست آمریکا در همه زمینه‌ها از انقلاب اسلامی است و این نشان می‌دهد با وجود حسن نیت کشورمان نسبت به مذاکره، آنها همچنان درصدد ضربه و دشمنی به انقلابی هستند که رهاورد خون هزاران شهید و جانباز است.

وی اضافه کرد: امروز در بحث حقوق بشر رفتار دوگانه‌ای را از آمریکا شاهدیم، چراکه هم از مذاکره دم می‌زند و هم گزینه نظامی را پیش می‌کشد و جالب اینجاست که بحث گزینه نظامی هم در خود اجلاس ژنو پیش می‌کشد و این از نشانه‌های دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی ایران است که هیچ‌ وقت نباید از آن غافل شد.

خدری در ادامه به تشریح وضعیت سران فتنه پرداخت و گفت: عاملان و سران فتنه که خود فتنه سال 88 را برپا کرده‌اند، حقی نداشتند که امروز می‌گویند می‌خواهیم از حقمان بگذریم، آری شعله‌ور کردن فتنه‌ای که موجب به شهادت رسیدن عده‌ای از جوانان مظلوم کشورمان شد، بزرگترین جرمی است که باید عاملان این فتنه که بزرگترین فتنه بعد از انقلاب است، محاکمه و به جزای اعمالشان برسند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: البته نباید این نکته مهم را فراموش کنیم که اصول و ریشه‌های این انقلاب اصیل اسلامی و مردمی از ابتدای انقلاب ثابت بوده است و با وجود اینکه در بعضی دولت‌ها خواستار حذف این اصول و به چالش کشیدن مبانی اصلی آن بوده‌اند، ولی بحمدالله تاکنون نتوانستند که خواسته شوم خود را جلو ببرند و به حول و قوه الهی انقلاب با قدرت و با رهبری امام راحل (ره) و خلف صالح آن بزرگوار از این اصول و مبانی که ریشه‌های اسلامی و قرآنی عمیقی که دارند، دفاع کرده و به راه خود ادامه داده خواهد داد.

خدری در ادامه این نشست به بررسی لایحه اخیر احزاب در وزارت کشور پرداخت و گفت: متأسفانه سخنان مسئولان در زمینه احزاب و گروه‌ها فقط در نقل قول باقی ماند و خبری از عملیاتی شدن آن تاکنون نبوده است، هرچند در صورت عملیاتی شدن خیلی از بند‌های آن مغایر با اساسنامه‌های اصلی احزاب در کشور است.

خدری در ادامه افزود: فعالیت حزبی باید به عنوان یک اصل ریشه‌ای سیاسی در وزارت کشور نهادینه شود.

انتهای پیام/66006/ب40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول