اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت گچساران:

پیگیری اهداف شرکت نفت گچساران بدون تعامل با نمایندگان غیرممکن است

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت: برای پیگیری اهداف خود نیاز مبرم به تعامل با نمایندگان استان در بخش‌های مختلف داریم.

پیگیری اهداف شرکت نفت گچساران بدون تعامل با نمایندگان غیرممکن است

محمد باورساد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: برای اجرای فاز دوم فرودگاه نفت گچساران نیاز به 48 میلیارد تومان اعتبارات داریم.

وی افزود: برای بهسازی و ترمیم و همچنین عملیات اجرایی ساخت برخی جاده‌های منتهی به شهر گچساران 200 میلیارد تومان از سوی وزارت نفت برای این شرکت مصوب شده که در این خصوص به تعامل بیش از پیش نمایندگان مردم در مجلس در راستای پرداخت آن نیاز داریم.

باورساد با بیان این‌که تاکنون از سوی غلامرضا تاجگردون پیگیری‌های بسیار زیادی برای رفع مشکلات شرکت نفت گچساران شده، تصریح کرد: از دیگر نمایندگان مردم استان در مجلس نیز انتظار داریم که در این خصوص یاور شرکت نفت باشند چرا که اکنون این شرکت می‌تواند به همه استان برای توسعه کمک کند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با اشاره به این‌که از همه نقاط استان در این شرکت مشغول به کار هستند، تصریح کرد: اگر به فرض مثال فرودگاه گچساران توسعه یابد و یا این‌که بیمارستان ما بتواند بیش از این خدمات بدهد بسیاری از شهرها و مناطق اطراف گچساران می‌توانند از این خدمات بهره‌ ببرند.

این مسئول اذعان داشت: ما نیز بنای خود را بر تعامل با همه مسئولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس گذاشته‌ایم تا بتوانیم با این اقدام خود به توسعه خدمات‌رسانی شرکت نفت به سراسر استان کمک کنیم.

انتهای پیام/2571/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول