اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان:

بانوان فوتبالیست پاس همدان غیرت را معنا کردند

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: دختران فوتبالیست پاس با همه مشکلاتی که امسال در طول فصل با آن مواجه بودند از غیرت چیزی برای تیم‌شان کم نگذاشتند.

بانوان فوتبالیست پاس همدان غیرت را معنا کردند

سکینه بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در لیگ برتر فوتبال امسال فشردگی و حساسیت در 6 تیم بالای جدول بسیار زیاد شده و این موضوع بر بالا رفتن کیفیت بازی‌ها تأثیر زیادی دارد.

وی اذعان کرد: لیگ برتر امسال به مراتب بسیار باکیفیت و منظم‌تر از سال‌های قبل برگزار شد و باید از دست‌اندرکار این مسابقات تشکر ویژه‌ای داشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان اضافه کرد: دختران فوتبالیست پاس با همه مشکلاتی که امسال در طول فصل با آن مواجه بودیم اما از غیرت چیزی برای تیم‌شان کم نگذاشتند.

وی از مشکلات مالی باشگاه سخن گفت و ادامه داد: با قول‌ مساعد مدیرعامل باشگاه، این مشکل به زودی برطرف می‌شود، هرچند بازیکنان پاس با این شرایط با تمرکز و همت خوبی به میدان می‌روند.

بیات با اشاره به بازی این هفته تیمش که منجر به برد 4 بر 2 برابر تیم همیاری شهرداری ارومیه شد تصریح کرد: تمریناتی که در طول هفته قبل برای تیم در نظر گرفته بودیم باعث شد تا با روحیه بهتری نسبت به قبل و شرایط مناسبی از تیم ارومیه پذیرایی کنیم.

وی یادآور شد: در این مرضیه نیکخواه 2 بار و فاطمه اردستانی و فرزانه نصر هر کدام یک گل برای تیم پاس به ثمر رساندند تا در نهایت با حساب 4 بر 2 حریف آذری خود را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان خاطرنشان کرد: در هفته آینده باید به مصاف تیم استقلال تهران برویم و رویارویی با یک تیمی از پایتخت و آن هم استقلال برای بازیکنان ما هیجان خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت تیم پاس در جدول تقریباً در رده پنجم تثبیت شده است عنوان کرد: با شرایطی که تیم بانوان پاس داشته و یکی از تیم‌هایی بود که در آخرین روزها به لیگ برتر وارد شد کسب عنوان پنجمی بسیار خوب است.

بیات افزود: دختران فوتبالیست همدانی از استعدادهای زیادی برخوردار هستند و مسئولان ورزش استان به خصوص باشگاه پاس با حمایت بیشتر از این تیم و تیم‌داری در سال‌های آینده موجب شکوفایی این رشته در استان مستعد همدان باشند.

تا پایان هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم پاس همدان با کسب 27 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

در چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان روز هشتم اسفند از ساعت 13 تیم پاس در همدان برابر تیم بانوان استقلال تهران به میدان می‌رود.

انتهای پیام/89020/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول