اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه شاهرود:

مغلوب کردن دشمن تنها با بصیرت همراه با معرفت انقلابی ممکن است

فرمانده سابق سپاه شهرستان شاهرود گفت: اگر می‌خواهیم دشمن را مغلوب کنیم، باید بصیرت همراه با معرفت انقلابی داشته باشیم.

مغلوب کردن دشمن تنها با بصیرت همراه با معرفت انقلابی ممکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین ابوترابی امشب در نشست بصیرتی که با حضور 70 نفر در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شاهرود برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت ایران به رهبری امام راحل با ایمان و بصیرت توانستند رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را به زیر آورند و اسلام را در کشور برپا کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود، انقلاب‏ و جمهورى اسلامى را دو پدیده‏ فوق‏العاده بزرگ عصر حاضر می‌دانند و حاکمیت ارزش‏هاى اخلاقى و معنوى در نظام ما را به معجزه شبیه کرده‌اند.

فرمانده سابق سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: این بدان معنی بوده که انقلاب توانسته است دنیا را دگرگون کند و نظام‌های سلطه‌گر را تحت تأثیر خود قرار دهد؛ هر چند آنان در تلاش برای انزوای ما هستند.

وی خاطر نشان کرد: نقش دو عامل امام خمینی (ره) و امت در انقلاب‏ ما بسیار مهم است و امروز تأثیر فوق‏العاده این دو عامل را در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان مشاهده می‌کنیم.

ابوترابی اظهار کرد: اگر بخواهیم انقلاب‏ با همان سرعت و شتاب و استقامت در مسیر صحیح اسلام و بدون گرایش به چپ و راست حرکت کند، باید هدف‏هایى که بر قله‏ بلند آرزوهاى ملت ما مى‏درخشند، همواره مقابل دیدگان ما باشد.

وی تأکید کرد: باید برای تحقق اهداف خود تلاش کنیم و از هیچ چیز و هیچ کس نترسیم و بدانیم که ایمان و اتحاد رمز پیروزی ما و موفقیت در راه پیش رو است؛ همان‏طور که تاکنون این‏گونه بوده و خواهد بود.

فرمانده سابق سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به توطئه‌های دشمن گفت: دشمن تلاش می‌کند تا آینده انقلاب را مبهم و ناامید کننده جلوه دهد و باید هوشیار بوده و به این موضوع توجه داشته باشیم.

ابوترابی بیان کرد: انقلاب اسلامی در این 35 سال بسیار سختی‌ها دیده است و اکنون با درس گرفتن از این دشواری‏ها در راه خود محکم و استوار قدم برمی‌دارد.

وی افزود: اگر می‏خواهیم دشمن را مغلوب کنیم، باید بصیرت همراه با معرفت انقلابی داشته باشیم و تلاش کنیم به جامعه خود در هر مقام و مسئولیتی که هستیم، خدمت کنیم؛ چرا که انقلاب برای خدمت به مردم تشکیل شد.

فرمانده سابق سپاه شهرستان شاهرود تأکید کرد: خدمت به مردم از بالاترین کارها نزد خداست و باید بدانیم که دشمن تلاش دارد تا بین مردم و مسئولان جدایی بیندازد و باید با تدبیر و هوشیاری نگذاریم این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/2249/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول