اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه امام حسین (ع) سمنان:

امام روحیه خودباوری را به ملت ایران بازگرداند

استاد دانشگاه امام حسین (ع) سمنان گفت: امام راحل نیروی از دست رفته ملت را بازگرداند و روحیه خودباوری را به مردم ایران تزریق کرد.

امام روحیه خودباوری را به ملت ایران بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ابوتراب کاتبی امشب در گردهمایی بصیرتی دانش‌آموزان بسیجی واحدهای مقاومت پوینده و پیشگام حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی ایثار که در سالن شهید مفتح بسطام برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانی می فرمایند «این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست» و به حق این‏گونه است.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) سمنان افزود: انقلاب اسلامی با نام و راه امام عجین است؛ چرا که بنیان‏گذار این نهضت الهی، امام بودند که با روشنگری و درایت ملت ایران را از خواب غفلت بیدار کردند و طاغوت سر تا پا مسلح را به زیر آوردند.

کاتبی خاطر نشان کرد: امام راحل فطرت ملت را بیدار کرد و از جنایت‌ها و خیانت‌های طاغوت علیه مردم پرده برداشت و این رژیم تزویر و زور و خیانت را رسوا ساخت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما را به مرحله خودباوری و اتکا به نیروی درون بازگرداند، گفت: امام راحل نیروی از دست رفته ملت را بازگرداند و روحیه خودباوری را به این مردم تزریق کرد.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) سمنان بیان کرد: خودباوری امام به مردم سبب پیشرفت‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف جامعه شد و امروز ملت ما در بسیاری از رشته‌ها جزو کشورهای پیشرو در جهان است.

وی با اشاره به پیشرفت فناوری و علمی در رشته‌های نوظهور گفت: رتبه هفتم ایران در علوم جدید مانند نانو تکنولوژی این را نشان می‌دهد که هوش ایرانی برترین در دنیاست.

کاتبی با اشاره به فناوری هسته‌ای گفت: فناوری هسته‌ای ایران کاملاً بومی و محصول ملی ماست و این بسیار ارزشمند است و هیچ قدرتی نمی‌تواند این علم بومی را نابود یا محدود کند؛ چرا که علم و دانش در اختیار جوانان ماست.

وی افزود: سانتریفیوژ نسل سوم از پیشرفته‌ترین سانتریفیوژهاست که در دنیا فقط ایران قدرت تولید آن را دارد و این یعنی اقتدار و صلابت که استکبار جهانی آن را نمی‌خواهد و با آن مقابله می‌کند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی خطاب به حاضران خاطر نشان کرد: امروز به خود ببالید که در این کشور و زندگی می‌کنید و تلاش کنید تا قله‌های دانش و فناوری را یکی پس از دیگری فتح کنید و ابرقدرت‌ها را به زانو درآورید.

کاتبی تأکید کرد: جهان‏خواران امروز مغلوب قدرت علمی ما هستند و تلاش می‌کنند تا به هر شکل ممکن، ما را مهار کنند اما به خوبی می‌دانند که دیگر نمی‏تواند و فقط کار عبث می‌کنند و خود را بیهوده خوش کرده‌اند.

انتهای پیام/2249/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول