اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه شاهرود:

دشمنان در جنگ نرم علیه ایران شکست خورده‏اند

جانشین سپاه شهرستان شاهرود گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‏دهد که دشمنان در جنگ نرم علیه ایران شکست خورده‏اند.

دشمنان در جنگ نرم علیه ایران شکست خورده‏اند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین یارمحمدی امشب در همایش انقلاب اسلامی و تبیین جنگ نرم که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و با اشاره به جنگ نرم دشمن، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از اواخر دهه 60 اعلام خطر کرده و از تهاجم فرهنگی نام بردند.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: ایشان بعدها شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، تهدید فرهنگی و جنگ نرم را مطرح کردند.

وی افزود: دشمن در جنگ نرم، فرهنگ و اعتقادات و ذهن جامعه و به ویژه شما نوجوانان را هدف قرار داده و با ابزار مختلفی تلاش می‌کند در این جنگ پیروز شود.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود تأکید کرد: هر چند دشمن با قدرت نرم خود که در دست داشتن امکانات و بودجه است، توانسته تأثیراتی بگذارد؛ اما جامعه دینی و اخلاقی ما چالشی برای آنان ایجاد کرده تا در این جنگ نیز شکست بخورند.

یارمحمدی خاطر نشان کرد: رهبری استراتژی دشمن در مقابل انقلاب را استحاله از درون، بی‏ثبات‏سازی، براندازی و مهار و انزوای جهانی جمهوری اسلامی بیان می‌کنند که دشمنان این مراحل را امتحان می‌کنند.

وی بیان کرد: بی‏اراده کردن نخبگان و مسئولان برابر دشمنان یکی از راه‌های دشمن است که متأسفانه گاهی این موضوع رخ می‌دهد؛ بی‌ثبات‌سازی نیز در قیمت‌های جهانی و تحریم‌ها خود را بروز می‌دهد.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود افزود: در براندازی نیز آنها قائله 18 تیر 78 و فتنه 88 را به راه انداختند که ناموفق شدند.

وی تصریح کرد: در مهار ایران نیز در جهان، آنها تلاش‌های بیهوده‌ای را انجام می‌دهند که دعوت نکردن ایران در گردهمایی‏های جهانی نمونه‏ای از آن است.

یارمحمدی تأکید کرد: تمام تلاش دشمنان تاکنون بی‏نتیجه بوده است؛ چرا که انقلاب اسلامی ایران بر پایه اسلام و قرآن و بصیرت و هوشیاری مردم و هدایت‌های ولایت به پیش می‌رود و با وجود این پایه‌های مستحکم انقلاب اسلامی استوار به راه خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول