اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل موسسه فرهنگی تربیتی امام هادی(ع) فارس:

جمهوری اسلامی برای استکبار تهدید است

مدیرکل موسسه فرهنگی تربیتی امام هادی(ع) فارس گفت: حضور پرشور آحاد جامعه در صحنه‌های انقلاب اسلامی به ویژه تبعیت از ولایت و رهبری، مهم‌ترین عامل تهدید و اضطراب استکبار شده است.

جمهوری اسلامی برای استکبار تهدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام علیرضا حدائق سه‌شنبه شب در هشتمین یادواره شهدای شهرک گلشن که از سوی سپاه ناحیه ثارالله شیراز با حضور مردم و تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر شیراز در جمع خانواده شهدا برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: برای تداوم و استمرار انقلاب اسلامی باید یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را ارج نهاد و آن را به نسل جوان منتقل کرد تا الگو و راهنمای عمل این قشر جوان و تاثیرگذار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از شور، شعور و غرور ملی و اسلامی در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی است، افزود: حضور میلیونی اقشار جامعه در حمایت و پشتیانی از انقلاب اسلامی، بار مسئولیت مسئولان را در وظائف و تعهدات کاری خود سنگین‌تر کرده است.

مدیرکل موسسه فرهنگی تربیتی امام هادی(ع) خاطرنشان کرد: در برابر مقابله با تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی و حفظ و اقتدار ملی باید وصیتنامه شهدا را چراغ راه زندگی خود قرار دهیم تا شاهد جامعه‌ای مقتدر، پویا، بانشاط و بدون وابستگی به ابرقدرت‌ها در سطح منطقه و جهان باشیم.

حدائق مهم‌ترین عامل شکست انقلاب‌ها و حرکت‌های جهادی در منطقه و جهان را نداشتن رهبری قوی، مدیر، مدبر و مشرف به مسائل سیاسی و معادلات جهانی مانند مقام معظم رهبری دانست و گفت: برای دستیابی به اهداف انقلابی خود باید عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را بازنگری و بررسی مجدد کنیم و پیروی از ولایت و رهبری را راهنما و الگو قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی، ایران اسلامی تنها با رژیم بعثی در جنگ و نبرد نبود، بلکه 35 کشور اروپایی، شرقی و غربی به ویژه امکانات مالی شیوخ مرتجع عرب منطقه در ستیز و مقابله بود که با جانفشانی‌های رزمندگان اسلام به پیروزی رسید.

این مسئول فرهنگی و تربیتی بیان داشت: مقاومت و ایستادگی امام راحل در برابر رژیم شاهنشاهی که مدرسه فیضیه را با بی‌رحمی غرق خون کرد نیز می‌تواند درس دیگری از مقاومت و ایثارگری برای آزادیخواهان باشد، چراکه وعده خدا پیروزی در برابر ظالمان و ستمگران تاریخ است.

حدائق اضافه کرد: اگر مدیران و مسئولان در برابر هر نوع تهدید، تحریم و فشاری از سوی استکبار در هراس و ترس باشند، تبدیل به انسان‌هایی بزدل و ترسویی می‌شوند که از سایه خود نیز وحشت خواهند داشت.

وی ابراز داشت: باید در برابر دشمنان قسم‌خورده داخلی و خارجی و به ویژه آمریکای جهان‌خوار ایستادگی و مقاومت کرد، چراکه خون شهدای انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است.

انتهای پیام/2448/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول