اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

سرپرست باشگاه پرسپولیس شمال معارفه شد

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس شمال معارفه شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس شمال معارفه شد

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از قائمشهر، عصر امروز طی مراسمی پیمان یوسفی، معاون اداری مالی باشگاه پرسپولیس شمال با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس شمال از سوی مدیرعامل باشگاه به بازیکنان معارفه شد.

وی پیش از این از ابتدای به وجود آمدن تیم در کنار مهدی پیروزرام بوده و بی‌شک یکی از باتجربه‌ترین مدیران فوتبالی استان است.

پیش از این رضا نیکزاد این سمت را بر عهده داشت؛ رضا نیکزاد در گفت‌وگویی کوتاه در مورد استعفا از باشگاه پرسپولیس شمال، خاطرنشان کرد: دیگر نمی‌توانستم در روی بازیکنان نگاه کنم.

وی به عنوان رابط باشگاه و بازیکنان دیگر نمی‌توانستم جوابگوی مشکلات آنها باشم و در واقع دیگر کاری از دستم بر نمی‌آمد.

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس شمال افزود: شرمنده مردم قائمشهر هستم که نتوانستم بیش از این کاری برای پرسپولیس شمال انجام دهند و امیدوارم آنها به بزرگواری خود مرا ببخشند.

به گزارش فارس؛ تیم پرسپولیس شمال با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و این تیم فصل جدید را با بهرام فروتن آغاز و پس از کناره‌گیری او، اسماعیل اسماعیلی، هدایت پرسپولیس شمال را برعهده گرفت.

اسماعیلی هم پس از چند هفته به دلیل برآورده نشدن خواسته‌هایش عطای کار در این تیم را به لقایش بخشید و استعفا کرد تا حسین ولی‌نژاد، جانشین او شود که ادامه نتایج ضعیف این تیم، مسئولان باشگاه را بر آن داشت سراغ یک مربی با تجربه‌تر بروند و این چنین بود که ابراهیم طالبی به عنوان چهارمین سرمربی این فصل پرسپولیس شمال منصوب شد، اما حاصل این تعویض هم دو شکست پی در پی بود.

 به گزارش فارس، تیم پرسپولیس شمال در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با 17 بازی و کسب 12 امتیاز در انتهای جدول گروه (ب) قرار دارد.

انتهای پیام/86017/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول