اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/373

نقوی‌حسینی: حضور پرشکوه مردم پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های استکبار بود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حضور پرشکوه مردم پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی بود.

نقوی‌حسینی: حضور پرشکوه مردم پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های استکبار بود

سیدحسین نقوی‌حسینی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا با بیان اینکه امسال راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال‌های پیش باشکوه‌تر برگزار شد اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که پس از گذشت 35 سال از انقلاب جمهوری اسلامی ایران شاهد افزایش شور و اشتیاق مردم نسبت به نظام هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را مشت محکمی بر دهان سران استکبار و یاوه‌گویان دانست و عنوان کرد: ملت عزیز ما همواره ثابت کرده‌اند که برای سرافرازی و پیشرفت کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و همواره به آرمان‌های امام (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب پایبند هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و نمی‌گذارند به نظام و مملکتشان آسیبی وارد شود تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در 24 خرداد با خلق حماسه سیاسی عشق و مودت خود را نسبت به رهبری و نظام ثابت کرده‌اند و امروز نیز بار دیگر با آرمان‌های والای نظام تجدید میثاق کردند.

نقوی‌حسینی 22 بهمن را روز اقتدار و عزت ایران اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: ملت ایران در این روز یکپارچگی و اتحاد خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مردم همواره حامی نظام و دولت هستند خاطرنشان کرد: امروز حضور پرشور مردم به پاسخ دندان‌شکنی به اظهارات مقامات کشورهای غربی بود.

انتهای پیام/2462/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول