اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شعارهای ضد آمریکایی در راهپیمایی امسال پررنگ‌تر بود

شایق: دفاع مقتدرانه و مقاومت عزتمندانه در برابر دشمنان بهترین گزینه ایرانیان است

دبیر جامعه زینب (س) تبریز با بیان اینکه شعارهای ضد آمریکایی در راهپیمایی امسال پررنگ‌تر از سال‌های قبل بود، گفت: دفاع مقتدرانه و مقاومت عزتمندانه در برابر دشمنان را بهترین گزینه برای مقابله با سلطه‌طلبان و زورگویان است.

شایق: دفاع مقتدرانه و مقاومت عزتمندانه در برابر دشمنان بهترین گزینه ایرانیان است

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نشانه دیگری از اعلام انزجار مردم ایران نسبت به سیاست‌هاى زورگویانه و سلطه گرانه آمریکا و توهین‌های اخیر مقامات این کشور علیه ملت ایران دانست و گفت: شعارهای ضد آمریکایی در راهپیمایی امسال پررنگ‌تر از سال‌های قبل بود.

وی با تاکید بر بصیرت و بینش بالای سیاسی مردم ایران ادامه داد: نحوه برخورد ایرانیان با مسائل بین المللی و مواضع دولت‌های دیگر همواره متناسب با رفتارهای آنان بوده و از آگاهی و شعور انقلابی نشأت می‌گیرد و با تداوم سیاست‌های خصمانه سران کاخ سفید آمریکا علیه ملت ایران، رفتار و موضع‌گیری مردم در مراسم 22 بهمن قابل پیش‌بینی بود.

دبیر جامعه زینب(س) تبریز افزود: با وجود نرمش دیپلماسی ایران در مذاکرات هسته‌ای و اجرایی شدن توافقنامه ژنو، مقامات آمریکایی در هفته‌های اخیر کرارا اظهارات توهین آمیزی علیه ملت ایران داشته و ضمن اعمال فشارهای سیاسی و اقتصادی و تاکید بر تداوم تحریم‌ها، اقدام به تهدید نظامی ایران نیز نموده‌اند و طبیعی است که در چنین شرایطی نمی‌توان از ملت ایران انتظار داشت که در بدبینی خود نسبت به سیاست‌های آمریکا تجدید نظر کنند.

این کارشناس روابط بین‌الملل، مشکل سران کاخ سفید در سیاست خارجی را جاه‌طلبی، زورگویی و افزون‌خواهی آنان اعلام نمود و تصریح کرد: وقتی صداقتی در گفتار و اعتدالی در رفتار مقامات آمریکایی نسبت به ملتهای آزادیخواه از جمله ملت سرافراز ایران دیده نمی‌شود چگونه می‌توانند از ملت‌ها انتظار اعتماد و حسن ظن داشته باشند؟

شایق تاکید کرد: حمایت مردم ایران از انقلاب اسلامی بر اساس باورهای دینی و تعهد انقلابی است و طرح‌های براندازی و فشارهای مختلف دشمنان نمی‌تواند خللی در عزم و اراده قوی آنان ایجاد نماید و این روحیه مقاومت و ولایت پذیری اجازه تحقق اهداف نامشروع دشمنان را نخواهد داد.

این مسئول دفاع مقتدرانه و مقاومت عزتمندانه در برابر دشمنان را بهترین گزینه برای مقابله با سلطه‌طلبان و زورگویان دانست و اذعان داشت: انتخاب این گزینه برگرفته از روحیه استقلال‌خواهی و شرافت یک ملت سربلند و توانمندی‌های مادی و معنوی فراوان آن است.

انتهای پیام/60001/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول