اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌معاون استاندار تهران:

حماسه 22 بهمن ملت ایران تعیین‌کننده مذاکرات 1+5 است‌

معاون استاندار تهران، حماسه 22 بهمن ملت غیور ایران اسلامی را تعیین‌کننده مذاکرات 1+5 دانست و گفت: شعارهای 22 بهمن امسال وحدت و انسجام‌بخش بود.

حماسه 22 بهمن ملت ایران تعیین‌کننده مذاکرات 1+5 است‌

هدایت‌الله جمالی‌پور در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در جنوب تهران، راهپیمایی باشکوه ملت ایران را تعیین‌کننده مذاکره 1+5 دانست و اظهار داشت: حضور سلایق، گروه‌ها، احزاب و ... مختلف در راهپیمایی 22 بهمن مایه ضعف دشمنان نظام بود و مستکبران جهان با مشاهده اقتدار و انسجام ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ضعف خود را لمس خواهد کرد.

معاون استاندار تهران، شعارهای یوم‌الله 22 بهمن سال‌جاری را شعارهای وحدت‌بخش و انسجام‌آفرین عنوان کرد و ادامه داد: ملت غیور ایران اسلامی با وحدت و یکپارچگی و حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرده و مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان زدند.

وی در ادامه با اشاره به نقش‌‌آفرینی‌های شهرستان ری در عرصه‌های مختلف انقلاب خاطرنشان کرد: مردم شهرستان ری در عرصه‌های مختلف نظام رشادت و فداکاری‌‌های خود در راه اسلام، انقلاب و آرمان‌های والای امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب را به جهانیان ثابت کرده‌اند.

جمالی‌پور با اشاره به ایثارگری شهدای قیام 18 دی سال 57 عنوان کرد: ملت غیور ایران اسلامی در پیروزی نهضت اسلام و انقلاب اسلامی ایران نقش بسزایی داشتند.

معاون استاندار تهران ضمن قدردانی از تدابیر حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی، امام جمعه شهرری در برگزاری مستقل راهپیمایی این شهرستان عنوان کرد: مردم غیور ری تا چند سال گذشته از برگزاری راهپیمایی مستقل در ری محروم بودند اما با تدابیر امام جمعه شهرری این امر محقق شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه راهپیمایی سال‌جاری نسبت به راهپیمایی‌های سال‌های گذشته متفاوت است، عنوان کرد: حضور پرشور و حماسی مردم غیور ایران اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساند.

جمالی‌پور عنوان کرد: ملت غیور و همیشه در صحنه شهرستان ری در یوم‌الله 22 بهمن یکبار دیگر متحد و منسجم و در صفوفی به هم پیوسته گردهم آمده و حراست و پشتیبانی خودشان را از آرمان‌های والای انقلاب، امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب به رخ جهانیان کشاندند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با قدردانی از تلاش‌های شهرداری منطقه 20، نهادهای نظامی و انتظامی و ارگان‌های مختلف شهرستان تصریح کرد: امید است مسئولان شهرستان با خدمت‌رسانی شایسته به مردم پاسخ آن‌ها را به نیکی بدهند.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول