اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌ و‌ پنجمین حماسه حضور ایران اسلامی / خراسان‌جنوبی

امام جمعه خوسف: شهدای انقلاب گزینه‌های روی میز ما هستند

امام جمعه خوسف گفت: ما اهل گزینه نیستیم، گزینه ما مسجد و کوچه‌ها، خیابان‌های شهرمان است که به نام شهدا زینت گرفته است.

امام جمعه خوسف: شهدای انقلاب گزینه‌های روی میز ما هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از سایت سپاه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حسینی در راهپیمایی  22 بهمن در جمع مردم ولایت‌مدار شهرستان درمیان اظهار داشت: در 22 بهمن 57 انقلاب اسلامی با یاری خداوند بزرگ و رهبری امام خمینی (ره) و مردم به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه در سال 57 رای مردم بر طاغوت پیروز شد، افزود: هر اتفاق بزرگی را پاس‌داشتی است و 22 بهمن یکی از اتفاقات مهم تاریخ کشور و جهان محسوب می‌شود که هرساله به پاسداشت این اتفاق بزرگ راهپیمایی برگزار می‌کنیم.

امام جمعه خوسف تصریح کرد:‌ امسال این گرامیداشت برای شکستن هیمنه تفرقه‌افکنان استکبار جهانی است که برای نابودی جهان اسلام و اسلام ناب به میدان آمده‌اند.

حسینی ادامه داد: ما اهل میز نیستیم بلکه فرزندان مسجد و کوچه‌هایی هستیم که با نام شهیدان گلگون کفن این انقلاب نامگذاری شده که جانشان را برای عزت و اقتدار ایران اسلامی گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز گزینه‌های ما در این خیابان‌ها متبلور است، تاکید کرد: شان ملت ایران اسلامی بالاتر از اینها است، مردمی که حتی از مسئولان جلوتر در مقابل زیادی خواهی دشمن و پشت سر رهبر انقلاب هستند.

امام جمعه خوسف خاطرنشان کرد: امروز دشمن اگر بداند که با گزینه نظامی می‌تواند بر ما غلبه کند یک لحظه هم به ما امان نخواهد داد.

حسینی با تاکید بر اینکه باید مراقب دسیسه‌های دشمن باشیم، افزود: امروز دشمن با روی آوردن به جبهه اقتصادی و فرهنگی قصد آسیب زدن به کشور ما را دارد.

انتهای پیام/2248/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول