اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

مردم در میدان مذاکره به دنبال گرفتن حق خود هستند

امام جمعه دماوند گفت: مردم در میدان مذاکره به دنبال گرفتن حق خود هستند و این خواسته را امروز با حضور میلیونی در صحنه بار دیگر به گوش جهانیان رساندند.

مردم در میدان مذاکره به دنبال گرفتن حق خود هستند

حجت‏‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی امروز پس از حضور در جمع راهپیمایان شهرستان دماوند در گفت‏‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در رابطه با حضور امروز مردم در صحنه، این مشارکت را قابل تقدیر توصیف کرد.

امام جمعه دماوند افزود: ما امروز با مشت‌های گره کرده در راهپیمایی 22 بهمن و در میدان مذاکره با اجرای تعهدات‏مان، به دنبال گرفتن حق خود و پایبندی به تعهدات ارائه شده از سوی آمریکایی‌‏ها هستیم.

علاءالدینی با اشاره به برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در دماوند بیان کرد: با اعلام حمایت از دولت، از مذاکره‏‌کنندگان نیز می‌خواهیم که در این میدان مقاوم و استوار باشند و تسلیم باج‌خواهی‌های دشمنان نشوند.

امام جمعه دماوند افزود: امروز روزی است که مردم عزیز، شریف، فهیم و دلیر شهرستان دماوند از تمام اقشار و نسل‌ها، با حضور پرعظمت خود در کنار هم و در این روز باشکوه، با امام و رهبری خود تجدید بیعت کردند.

علاءالدینی ادامه داد: ما همه اینجا جمع شده‌ایم تا اعلام کنیم که این حضور گزینه روی میز ما مقابل دشمن است و اگر جنگ احزاب و خیبر بود، ما نیز امروز در بدر و خیبریم.

انتهای پیام/2568/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول