اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس:

امام خمینی (ره) حصار تنگ سلطه استکبار را شکست

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: امام خمینی (ره) حصار تنگ ‌سلطه مستکبران غربی و اروپایی در ایران را شکست.

امام خمینی (ره) حصار تنگ سلطه استکبار را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حمیدرضا خصوصی‌ثانی ظهر امروز در جریان راهپیمایی 22 بهمن در میدان شهید «برشنورد» این شهرستان، اظهار کرد: 22 بهمن نماد شکوه اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی و غیرت ملت همیشه در صحنه است.

وی افزود: حضور ملت در صحنه‌ها به‌ویژه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام حضور و حمایتی دوباره با رهبری و مقابله با هر نوع تهدید و دخالت دشمنان است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی مدافع حقوق تمام مظلومان دنیا و دشمن تمام مستکبران خائن پیشه است.

*مبارزه با استکبار جهانی راه نجات ملت ایران از چنگال ظلم است

وی با بیان اینکه اکنون با وجود تصور دشمنان جشن سی و پنجمین تولد انقلاب اسلامی در سراسر کشور در حال برگزاری است، متذکر شد: این حضور و عشق به وطن و رهبری رعشه بزرگی بر جان دیکتاتورهای عالم می‌اندازد.

خصوصی‌ثانی، مهم‌ترین تأثیر امام خمینی (ره) در جهان اسلام را درهم شکستن ترس از دشمنان عنوان کرد.

وی راه نجات ملت ایران از چنگال ظلم و زور را مبارزه با استکبار جهانی برشمرد و ادامه داد: ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی یک کشور عقب مانده و بی‌استقلال بود.

*دموکراسی آمریکایی دروغ محض است

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا خیانت پیشه و عهدشکن است، متذکر شد: دموکراسی آمریکایی دروغ محض است.

وی تصریح کرد: دموکراسی غربی اکنون جذابیت خود را از دست داده است و حتی ملل غربی نیز در دفاع از دموکراسی دروغین دولت خود بی‌رقبت و بی‌احساس شده‌اند.

خصوصی‌ثانی، عامل اصلی برملا شدن فریب‌های جوامع مستکبر را حرکت و رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه ملت ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی خود را مطیع و محصور عقاید و آداب جوامع غربی و اروپایی می‌دانستند، گفت: امام خمینی (ره) حصار تنگ سلطه مستکبران غربی و اروپایی در ایران را شکست.

این مسئول با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی استکبارستیزان جهان علیه ایران، اذعان کرد: استکبار با تمام قوا در هشت ساله جنگ تحمیلی خواست تا ملت را از مسیر انقلاب منحرف کند.

وی یادآور شد: سناریوهای استکبار تاکنون اثری در ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی نداشته است.

خصوصی‌ثانی نشست‌ها و مذاکرات هسته ایران با گروه 1+5 را یکی دیگر از نیرنگ‌های شوم دشمنان خواند و اظهار کرد: مستکبران دنیا در میز مذاکرات با ایران یک رو و در پشت نشست‌ها رنگی دیگر توأم با دروغ و خیانت دارند.

وی تأکید کرد: ملت ایران همیشه پای آرمان‌های نظام و اهداف شهدای خود ایستاده است و حتی گام‌هایی از مواضع قانونی خود کوتاه نمی‌آید.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در رأس تصمیم‌گیری‌های هسته‌ای ایران شخص رهبری و شورای امنیت ملی قرار دارد و هرگز مسیر انقلاب منحرف نمی‌شود.

وی با بیان اینکه کشتی طوفان‌زده انقلاب اسلامی در لابه‌لای دریای پرتلاطم سرانجام به خشکی می‌رسد، گفت: ملت تا آخرین قطره خون در دفاع از رهبری جامعه مردانه ایستاده‌اند.

خصوصی‌ثانی با قدردانی از صبر و شکیبایی مردم صومعه‌سرا در دوران بحران برف این شهرستان، خاطرنشان کرد: بحران برف صومعه‌سرا با صبر مردم و تلاش شبانه‌روزی مدیران این دیار کنترل شد.

انتهای پیام/84003/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول