اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی:

ما بر سر اصول مذاکره نمی‌کنیم

سرپرست کمیته امداد امام خمینی گفت: اصول انقلاب اسلامی تغییرناپذیر است و قرار نیست ما بر سر این اصول مذاکره کنیم.

ما بر سر اصول مذاکره نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان حسین انواری ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در میدان جهاد این شهرستان هویت و ارزش های ملت ایران را در اصول انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: اصول انقلاب اسلامی قابل مذاکره نیست بلکه مذاکره ما بر سر تاکتیک‌ها است.

وی افزود: بر خلاف آنچه که القا می‌کنند که اصول انقلاب از دست رفته، این اصول تا زمانی که رهبری چنین شیردل در کشور وجود دارد و ملت وفادار ما در صحنه حضور دارند، خدشه‌ناپذیر است.

به گفته وی بر خلاف آنچه که دشمن وانمود می‌کند و برخی از عناصر داخلی نیز بر آن دامن می‌زنند حاضر شدن دشمن برای مذاکره ناشی از فشار تحریم‌های علیه ایران نیست بلکه درماندگی و شکست آمریکا در مسائل منطقه‌ای خود و جهان است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اظهار داشت: آمریکا از آنجایی که در مسائل عراق، افغانستان و کشورهای عربی و تهدیدات ابرقدرت چین دچار تهدید شده است به دنبال راهی برای خلاصی خود است اما این نیت واقعی خود را پنهان می‌کند و در ظاهر وانمود می‌کند که ایران به بن‌بست رسیده لذا حاضر به مذاکره است.

وی کشور با اشاره به عدم همخوانی حکومت اسلامی با استکبار خاطرنشان کرد: مقاومت ملت آگاه ما با وحدت خود علی‌رغم تمام توطئه‌هایی که دشمن تاکنون علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده، سبب شده تا سدی محکم در برابر اهداف شوم استکبار ایجاد شود و این امر مایه نگرانی دشمن است.

وی رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی را در وحدت کلمه ملت دانست و بیان داشت: انسجام و وحدت ملی برنده‌ترین عنصری است که بیشترین ضربه را بر پیکر استکبار می‌زند.

انواری تصریح کرد: هر عاملی که انسجام ملی را با هر بهانه‌ای مخدوش کند بر خلاف فرمان امام راحل، مقام معظم رهبری و در نهایت دستور قرآن کریم است.

این مسئول جداناپذیری دین از سیاست را از اصول ترسیم شده توسط امام راحل ذکر و ابراز داشت: ستون سیاست، مردم و ستون دیانت، تقوی است و حکومت اسلامی باید بسترساز رشد و تعالی مردم و توسعه تقوا در جامعه باشد.

انواری، اسلامی بودن، مردم‌سالاری دینی و ولایت فقیه را از ارکان و پایه‌های انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: 

بر خلاف دیگر انقلاب‌ها و تفکرات، انقلاب اسلامی ما بر اساس مردم‌سالاری مقید به چهارچوب اسلام و مجهز به رهبری که عالم‌ترین، آگاه‌ترین، شجاع‌ترین و باتقوانترین افراد جامعه است، پایه‌گذاری شده است.

به گفته انواری، به مشکلی که انقلاب‌های اسلامی کنونی در جهان با آن روبرو هستند و خود اذعان می‌دارند عدم برخورداری از رهبری با ویژگی‌های رهبر نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اهدای هویت و عظمت توسط امام راحل به ملت ایران گفت: علت جاذبه امام و عشق مردم و حتی نسل امروز که ایشان را درک نکردند، در ارتباط ایشان با خداوند و تقوی و اخلاص این فقیه و مجاهد وارسته است.

انتهای پیام/2406/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول