اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان 115 امام حسین(ع) کاشان:

«حضور» و «بصیرت» گزینه روی میز ملت ایران

فرمانده گردان 115 امام حسین(ع) کاشان گفت: در برابر گزینه‌هایی که مقامات آمریکا از روی میز بودن آنها سخن می‌گویند، ملت ایران «حضور» و «بصیرت» را روی میز خود قرار داده است که نمونه عینی آن را می‌توان در راهپیمایی امروز مشاهده کرد.

«حضور» و «بصیرت» گزینه روی میز ملت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در حالی که راهپیمایی اهالی دیار مؤمنان در راهپیمایی 22 بهمن امسال یکی از بزرگترین اجتماعات مردم این شهرستان در سال‌های اخیر را رقم زد، اما نکته جالب توجه در آن حضور سلایق گوناگون سیاسی و فرهنگی در این راهپیمایی بود.

شرکت قشرهای مختلف با اعتقادات و افکار متفاوت در این راهپیمایی یکی از ویژگی‌هایی بود که در نگاه نخست توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کرد و تابلویی رنگارنگ از حضور گسترده مردم را به نگاه هر مخاطبی عرضه می‌کرد.

اما همواره حضور بسیجیان در راهپیمایی‌ها حال و هوای خاص دارد، لباس‌های هماهنگ، شعارهای کوبنده و نظم خاصی که در حرکت و رژه آنها مشاهده می‌شود.

بسیجیان گردان 115 امام حسین(ع) کاشان یکی از نخستین گروه‌های حاضر در راهپیمایی 22 بهمن امسال شهرستان کاشان بودند که به صورت هماهنگ و یکپارچه در میدان جهاد شهرستان کاشان حضور داشتند و به اجرای برنامه‌های مختلف در این راهپیمایی پرداختند.

خبرنگار فارس در کاشان به میان آنها رفت و سؤالی مشترک را از آنها جویا شدیم: به نظر شما گزینه روی میز ملت ایران در برابر چیست؟.

*حضور و بصیرت گزینه روی میز ملت ایران

رضا کوهکن، فرمانده گردان 115 امام حسین(ع) کاشان نخستین فردی بود که به این سؤال پاسخ داد و اظهار داشت: در برابر گزینه‌هایی که مقامات آمریکا از روی میز بودن آنها سخن می‌گویند ملت ایران «حضور» و «بصیرت» را روی میز خود قرار داده است که نمونه عینی آن را می‌توان در راهپیمایی امروز مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه در کنار پایگاه‌های بسیج که وظیفه مقابله با جنگ نرم دشمن را برعهده دارند پایگاه‌های امام حسین(ع) عهده‌دار تربیت جوانان این سرزمین و آموزش آداب مربوط به جنگ سخت است اما در عین حال از طرح مباحث عقیدتی، معرفتی و فرهنگی نیز غافل نیستند که نمونه آن حضور یکپارچه این گردان در این عرصه بصیرت است.

*گزینه‌ای جز «مرگ بر آمریکا» نمی‌شناسیم

حمیدرضا رجبی، بسیجی دیگری بود که در خصوص گزینه روی میز ملت ایران سخن گفت و اینگونه صحبت خود را آغاز کرد:«گزینه‌ای جز مرگ بر آمریکا را نمی‌شناسیم شعاری که تا ابد زنده است و تضمین کننده اقتدار ملی مردم ایران زمین تا کنون بوده است».

وی افزود: تهدید کردن در شرایطی که ملتی قدرشناس و بصیر در صحنه حضور دارند نمی‌تواند مشکلی را برای این نظام مقتدر به وجود آورد و تنها اراده جوانان بسیجی را در این تقابل تقویت می‌کند.

*ولایت‌مداری گزینه‌ای آشنا روی میز ملت ایران است

ابوالفضل جاج بسیجی دیگری بود که در اظهارنظری کوتاه، دیدگاه خود را در خصوص «گزینه روی میز ملت ایران»بیان کرد و گفت: «ولایت‌مداری» گزینه‌ای است که نه در شرایط کنونی بلکه همواره در طول دوران حیات نظام جمهوری اسلامی روی میز ملت ایران قرار داشته است اما این گزینه‌ در شرایط فعلی که مقامات آمریکایی به طور مستمر به تهدید مردم نجیب این سرزمین می‌پردازند بیش از پیش خودنمایی می‌کند.

*«استکبارستیزی»گزینه خدشه‌ناپذیر ایرانیان

مرتضی چراغبیکی، بسیجی دیگری بود که نقطه‌نظرش را در این خصوص ابراز کرد و گفت: «استکبارستیزی» موضع و گزینه دیرینه ملت ایران در برابر زورگویی‌ها و تهدیدات پوچ بیگانگان و به خصوص شیطان بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: بر خلاف مقامات آمریکایی که تنها رجزخوانی‌ و زبان تهدید را می‌شناسند ملت ایران همواره حتی شعارهای خود را در میدان شعور به منصه ظهور می‌رساند که راهپیمایی 22 بهمن امروز نمونه بارز آن است.

*«عشق به میهن اسلامی» گزینه همگانی در بین مردم ایران

ابوالفضل موسوی در پاسخی مختصر به این پرسش مشترک بیان داشت: «عشق به میهن اسلامی» گزینه‌ای است که مردم ایران در سخت‌ترین شرایط آن را روی میز عزت خود حفظ کرده‌اند و در این راه خون‌های زیادی را نثار این نظام و کشور اسلامی نموده‌اند.

*«مقاومت» تنها گزینه روی میز  ملت ایران

مجید چهارباغی نیز در پاسخ به این پرسش با اشاره به پیشینه تهدیدات و فشارهای آمریکا و مستکبران علیه ایران اسلامی عنوان کرد:  مقاومت در برابر این زیاده‌خواهی‌ها تنها گزینه‌ای است که ملت ایران روی میز خود دارد و در این مسیر به هیچ قدرتی اجازه نمی‌دهد عزت او را خدشه‌دار کند.

وی، اظهارات بی‌ادبانه مقامات آمریکایی نشانه عجز آنان در برابر اقتدار ملت ایران قلمداد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که ولایت مطلقه فقیه در این سرزمین حاکم است هیچ قدرتی نباید به خود اجازه کوچکترین تعرضی به این سرزمین اسلامی را بدهد.

انتهای پیام/63009/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول