اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

حضور حماسی مردم کردستان وظیفه خدمت‌گذاران‌شان را سنگین‌تر کرد

استاندار کردستان از حضور حماسی مردم کردستان در راهپیمایی روز پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کرد و گفت: در مقابل عظمت، هوشیاری و صداقت مردم کردستان سرتعظیم فرود می آوریم.

حضور حماسی مردم کردستان وظیفه خدمت‌گذاران‌شان را سنگین‌تر کرد

عبدالمحمد زاهدی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مردم سنندج در خیابان امام خمینی(ره) این شهر در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: مردم مسلمان کردستان امروز همگام با دیگر هموطنان خویش حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

وی اذعان کرد: این حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم کردستان وظیفه مسئولان را برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر سنگین‌تر نمود.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: متأسفانه طی چند سال اخیر به دلیل تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی شاهد تحمل سختی‌های فراوانی از سوی مردم متدین و ولایت مدار کردستان بودیم.

زاهدی خاطر نشان کرد: این حضور حماسی مردم در راهپیمایی ما را مجاب می‌کند که با همت و تلاش روز افزون برای خدمت صادقانه به کردستانی‌های سرفراز گام برداریم.

زاهدی افزود: امیدواریم که مردم همیشه در صحنه کردستان دولت و مسئولان استان را برای تعالی و عزت روز افزون استان یاری رسانند و شاهد  آینده‌ای روشن در حوزه‌های مختلف برای کردستان عزیز باشیم.

وی در پایان سخنان خود از حضور حماسی مردم سنندج در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌‌هاست که به رهبری امام راحل در برابر ظلم رژیم طاغوت به پیروزی رسید و تداوم این حرکت عظیم نیز با حفظ وحدت و انسجام همه اقوام و مذاهب اسلامی در کشور میسر خواهد بود.

انتهای پیام/79006/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول