اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کازرون در مجلس:

دنیای استکبار با ایستادگی ملت ایران رو به نابودی است

نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: وحدت و انسجام و ایستادگی ملت ایران دنیای استکبار به ویژه آمریکا را خسته و رو به نابودی برده است.

دنیای استکبار با ایستادگی ملت ایران رو به نابودی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، شاهین محمدصادقی پیش از ظهر امروز در اجتماع باشکوه راهپیمایان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام و شهدای گلگون‌کفن دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی از آغاز با شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» پا به عرصه بین‌المللی گذاشته و همچنان با این شعار با هدایت رهبری حکیمانه انقلاب در مقابل دنیای استکبار و بدخواهان ایستادگی می‌کند.

وی افزود: واژه آزادی در این شعار با آزادی دموکراسی دنیای غرب متفاوت بوده و جمهوری اسلامی به حریت اسلامی انسان ارزش قائل است. 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه مردم در جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا از آزادی بیان برخوردار بوده و به‌ راحتی می‌توانند از مسئولان گرفته تا روسای سه قوه نظام انتقاد سازنده داشته باشند در صورتی که در حکومت‌های غربی کسی جرات انتقاد از مسئولان را ندارند.

محمدصادقی تصریح کرد: استقلالی که امروز در جمهوری اسلامی برقرار است، دوست و دشمن بر آن اذعان داشته و ملت ایران را تنها ملتی مستقل و مبارز در مقابل گردنکشی‌های عالم قلمداد می‌کنند.

وی تصریح کرد: حکومت اسلامی برآمده از الله‌اکبر و خون مطهر شهدا و هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری امروزه توانسته تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کند و در زمینه‌های مختلف علم و فناوری و دانش هسته‌ای در دنیا بدرخشد.

نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که به برکت انقلاب و خون شهدا همان‌طوری که دشمنان این نظام در منطقه یکی پس از دیگری فرو پاشیده و به ذلت افتاده با ایستادگی و وحدت و انسجام ملت ایران و مسئولان کشور نیز شاهد فروپاشی دشمن شماره یک آمریکای جهان‌خوار باشیم.

انتهای پیام/2448/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول