اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بندر ریگ:

ملت ایران پاسخ توطئه‌های استکبار را دادند

بخشدار بندر ریگ گفت: با حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ همه توطئه‌ها و خوی درندگی استکبار جهانی داده شد.

ملت ایران پاسخ توطئه‌های استکبار را دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر ریگ، مصطفی بازیاری صبح امروز در جمع راهپیمایان پرنشاط بندر ریگ عنوان کرد: دهه فجر بهانه‌اى براى یادآورى نعمت‌های الهى و شکرگزارى از خداوند است.

وی بیان کرد: ما همیشه باید قدردان نعمت انقلاب باشیم و به الگوهاى دینى و اسلامى توجه کنیم تا با توجه به این الگوهای والا مرتکب گناه نشویم.

بازیاری تصریح کرد: با قدردانی از نعمت انقلاب جامعه اسلامی را به رشد و ترقی خواهیم برد که موجب سرافرازی اسلام خواهد بود.

بخشدار بندر ریگ گفت: با حضور گسترده و پرشور مردم د ر راهپیمایی 22 بهمن پاسخ همه توطئه‌ها و خوی درندگی استکبار جهانی را دادیم.

بازیاری بیان کرد: مردم ما نیاز به تبلیغ و درخواست برای حضور در روز 22 بهمن و شرکت در راهپیمایی ندارند بلکه با نگاه اعتقادی خود در این روز حضور پیدا می‌کنند.

بازیاری خاطرنشان کرد: مردم نشان داده‌اند که در برابر این فشارها و تحریم‌ها با تمام قدرت ایستادگی خواهند کرد و این فشارها نمی‌تواند بین آنها و نظام اندکی جدایی ایجاد کند، حضور مردم در 22 بهمن این ایستادگی را تقویت می‌کند. 22 بهمن تجلی حکومت الله در روی زمین است و این روز، روزی است که برنده‌ترین سلاح معنوی، یعنی ایمان پیروزی آفرید.

بخشدار بندر ریگ بیان داشت: در روز 22 بهمن دنیا شاهد خواهد بود که تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان علیه جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران، نقش برآب می‌شود و حاصلی جز رنج و زبونی خودشان در پی‌نخواهد داشت و هر روز عزت و سرفرازی و بالندگی ایران اسلامی بیشتر آشکار خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: مردم مقاوم این سرزمین سرافراز، بار دیگر نشان خواهند داد که 35 سال توطئه، تهدید، تحریم، بمباران تبلیغاتی و خباثت استکبار جهانی بر عزم و اراده استوار این مردم بزرگ، اثری نداشته است.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول