اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی مسئولیت دولتمردان را سنگین‌تر کرد

امام جمعه سراوان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن مسئولیت دولتمردان را سنگین‌تر کرد.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی مسئولیت دولتمردان را سنگین‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی در سراوان اظهار داشت: حاکمان آن زمان هیچ قدرت و اراده‌ای از خود در حکومت نداشتند و زیر سلطه استکبار جهانی بودند.

وی گفت: ملت ایران این خواری را تحمل نکرد و با جان و دل و فدا کردن عزیزانی و به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران این انقلاب شکل گرفت.

امام جمعه سراوان گفت: مردم این شهرستان مرزی در طول 35 سال انقلاب اسلامی در برابر انواع فتنه‌های دشمنان همواره پشت سرخط عظمای ولایت و رهبری حرکت کردند که این مسئله رمز بقای انقلاب و ذلت و خواری دشمنان شده است.

امروز مردم شهرستان سراوان با حضور حداکثری خود با نشاط هرچه بیشتر در این راهپیمایی شرکت کردند که این حضور پررنگ شما در راهپیمایی نشانگر و دارای پیام برای دولت تدبیر و امید است.

این مسئول ادامه داد: این حضور پررنگ شما مسئولیت دولتمردان را بیشتر می‌کند، باید آنگونه که در شان مردم است در آبادانی و توسعه کشور دولتمردان در عرصه‌های مختلف تلاش کنند.

وی ادامه داد: امید است با تلاش شما جوانان شاهد ابداع طرح‌های ابتکاری در راستای خلق حماسه اقتصادی باشیم و زمینه اشتغال بیشتری بوجود بیاید.

دهقان خاطرنشان کرد: پیام این حضور گسترده شما در عرصه بین‌المللی این است که این غرب قبل از انقلاب دخالت‎های فراوانی در کشور داشته و حاکمان شاهنشاهی را در گروی خود داشت؛ اما این ملت با وحدت و تمام توان و با تبعیت از رهبری اعلام می‎کند که به شما نیاز و احتیاج ندارد.

در پایان این مراسم قطعنامه‎ای قرائت شد که با تکبیر الله و اکبر مورد تایید مردم و راهپیمایان قرار گرفت.

 گلباران مردم شرکت کننده در اجتماع و راهپیمایی  توسط چرخ‌بال از برنامه‌های جنبی امروز در شهرستان سراوان بود.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول