اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

رئیس سازمان میراث فرهنگی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

من از نسل انقلابم/ خروش مردم در راهپیمایی تحرکات دشمنان را ناکام می‌گذارد

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه از نسل انقلاب است و از حاکمیت نظام اسلامی دفاع می‌کند، گفت: خروش مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تحرکات دشمنان را ناکام می‌گذارد.

من از نسل انقلابم/ خروش مردم در راهپیمایی تحرکات دشمنان را ناکام می‌گذارد

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، مسعود سلطانی فر، امروز با حضور در جمع راهپیمایان 22 بهمن گفت: شاهد هستیم که خروش مردم هر سال در راهپیمایی 22 بهمن پررنگ تر می‌شود و این خروش یکی از دلایلی است که تحرکات دشمنان را ناکام می‌گذارد.

وی ادامه داد: البته تا زمانی که مردم شریف ایران ارزش‌های اسلام و انقلاب را دنبال می‌کنند دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی هم بیشتر می‌شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی در ادامه تصریح کرد: مردم همواره پای ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، ملت پرتلاش ما همواره در صحنه حضور دارند و دستاوردهای نظام را با صلابت به نسل آینده منتقل می‌کنند.

سلطانی فر گفت: من از نسل انقلاب هستم و انقلاب را با گوشت و پوست لمس کرده‌ام و وظیفه خود می دانم که با حضور در این صحنه ها همواره از حاکمیت نظام اسلامی دفاع کنم.

به گزارش فارس، از صبح امروز برنامه موسیقی اقوام ایرانی در مقابل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای راهپیمایان برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول