اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ذوالنور:

نباید نسبت به موضوع هسته‌ای با ابهام عمل کرد

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در بحث هسته‌ای دولتمردان نباید با ابهام با مردم صحبت کنند.

نباید نسبت به موضوع هسته‌ای با ابهام عمل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور دقایقی پیش در جمع راهپیمایان شهرستان خرم‌آباد ضمن گرامیداشت 22 بهمن و تقدیر از این حماسه باشکوه مردم خرم‌آباد گفت: دولتمردان باید قدردان این مردم باشند که در این هوای سرد زمستانی همراه با خانواده‌های خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده‌اند.

وی افزود: نباید در بحث انرژی هسته‌ای طوری عمل شود که غرور این ملت زیر سوال برود.

حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه مسئولان نباید اجازه دهند دشمنان هرچه دلشان می‌خواهد به ملت ایران بگویند یادآور شد: مسئولان بدانند نسبت به موضوع هسته‌ای نباید با آبروی مردم بازی کنند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم امروز نگران هستند و آن دسته از مسئولانی که می‌گویند مردم نباید نگران باشند باید توجه داشته باشند در زمینه موضوع هسته‌ای با ابهام عمل نکنند.

حجت‌الاسلام ذوالنور تصریح کرد: کسانی که نگران هستند نباید به آنها لقب ناتوان و بی‌سوادی زده شود زیرا همان افرادی که نگران هستند امروز صحنه‌های زیبایی را در این راهپیمایی‌ها به نمایش گذاشته‌اند.

این مسئول تصریح کرد: چرا باید اسرائیل و آمریکا از انرژی هسته‌ای ما خبر داشته باشند ولی مسئولان ما در این زمینه برای مردم شفاف‌سازی نکنند.

حجت‌الاسلام ذوالنور اظهار کرد: در این زمینه دو دلیل وجود دارد یا اینکه دشمنان نظام توبه کردند و می‌خواهند گذشته‌های ننگین خود را جبران کنند و یا پشت پرده‌های مشترکی در این زمینه وجود دارد که مردم انقلابی را نامحرم می‌دانند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در زمینه انرژی هسته‌ای باید شفاف‌سازی شود زیرا مردم ایران مردمی با بصیرت، آگاه و در تمام صحنه‌ها حضوری گسترده داشته‌اند.

وی افزود: مسئولان باید مردم را محرم بدانند و قدردان این حضورها باشند.

حجت‌الاسلام ذوالنور یادآور شد: ملت ایران به صحنه آمده‌اند و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی گفت: ملت خطاب به رهبر معظم انقلاب می‌گویند از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن برای جان دادن در راه اسلام و انقلاب آماده‌ایم.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران دشمنان یکی از دریافت‌ کنندگان پیام ملت ایران هستند و باید بدانند این مردم با انگیزه و از نسل خون، حماسه و ایثار هستند و پشت سر ولایت فقیه خودشان ایستادگی می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: حضور امروز مردم نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی گفت: دشمنان امروز سعی می‌کنند مردم را از انقلاب جدا کنند اما آنها باید بدانند مردم با آرمان‌های خود در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام ذوالنور یادآور شد: به کوری دشمنان اسلام و انقلاب امروز این مملکت شاهد سیر خروشان امت خداجو و شهیدپرور است.

وی اذعان کرد: مردم امروز به صحنه آمده‌اند تا پیام بلند، عظیم و پرمحتوای خود را به گوش جهانیان برسانند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: 35 سال از عمر بابرکت انقلاب می‌گذرد اما همان طوری که رهبری فرمودند در هیچ جای دنیا انقلابی به وجود نیامده است که مانند انقلاب اسلامی ایران چنین جشن تولدی با حضور اقشار مختلف برگزار کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که دنیا دوقطبی بود بخشی از آن در سیطره استکبار به سرزدگی آمریکا و با محوری امپریالیست اداره می‌شد و مابقی دنیا زیر سلطه ابرقدرت شرق با محوریت جماهیر شوروی بود.

وی تصریح کرد: مردم در هیچ جای دنیا در آن زمان استقلال را نچشیده بودند زیرا هر کدام برای بقاء خود باید به یکی از قطب‌های دولتهای شرقی و غربی وابستگی پیدا می‌کردند.

* انقلاب اسلامی حالت دو قطبی جهان را باطل کرد

حجت‌الاسلام ذوالنور یادآور شد: انقلاب اسلامی حالت دوقطبی جهان را باطل کرد و مردمی که وابستگی حکومت‌های دیگر را داشتند در انقلاب اسلامی با فریاد آزادی، جمهوری اسلامی از این وابستگی در آمدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در آن زمان مردم ما در بدترین شرایط و ذلت زندگی می‌کردند اما خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی استقلال امروز ما برای جهانیان معلوم است.

لازم به ذکر است، به طور همزمان امروز راهپیمایی 22 بهمن در 11 شهرستان و 27 بخش لرستان با شکوهی خاص برگزار شد.

بر اساس این گزارش در پایان این راهپیمایی‌ها قطعنامه یوم‌الله 22 بهمن قرائت و راهپیمایان با تکبیر الله‌اکبر آن را تأیید کردند.

انتهای پیام/2304/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول