اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قزوین:

شکوه راهپیمایی ملت به برکت شهدا بود

مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قزوین گفت: شکوه راهپیمایی امسال ملت در 22 بهمن به برکت شهدا بود.

شکوه راهپیمایی ملت به برکت شهدا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی ظهر امروز در جمع مردم شارین، محمودآباد و ولازجرد بخش اسفرورین از حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز تقدیر و تشکر کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه مردم انقلابی کشور در راهپیمایی امروز از دولت و کشور اسلامی حمایت کردند، اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا بهترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم است.

وی ابراز داشت: امیدواریم با برپایی این گرامیداشت‌ها بتوانیم دین خویش را نسبت به شهدا ادا کنیم.

وی با بیان اینکه در گذشته غربی‌ها کشور را اداره می‌کردند و جمهوری اسلامی امروز به پیشرفت‌های نظامی، فضایی و علمی رسیده است، تصریح کرد: کشور ایران در دوران پیش از انقلاب به اندازه‌ای دارای ضعف بود که دشمنان از ملت حق سکوت و توحش می‌گرفتند و تاکنون در هیچ تاریخی ثبت نشده که یک ملت با دست خالی و تنها با رهبری و تأییدات الهی انقلاب خویش را به ثمر برساند.

مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه جامعه اسلامی امروز به واسطه شهدا زمینه بروز اعتقادات مردمی را فراهم آورده است، تصریح کرد: شهدای میهن اسلامی مانند شهدای بدر و خیبر صاحب احترام هستند چراکه شهدای ما همواره با قرآن انس داشته و واجبات را پس از درک به آن عمل می‌کردند.

رضوانی جهاد علمی و فرهنگی را راه شکوفایی انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: هنر اصلی امام در پیوند مردم و اعتقادات بود و مردم در جنگ تحمیلی به خوبی این مهم را نشان دادند در حالیکه دشمنان به دنبال تفرقه بین ملت هستند.

این مسئول با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز با قدرت در جایگاه خود ایستاده است، تصریح کرد: اهداف دشمن ایجاد یأس در جامعه است.

انتهای پیام/77005/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول