اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آستارا در مجلس عنوان کرد

احساس خطر دشمنان انقلاب با حرکت خروشان مردم ایران

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: دشمنان انقلاب و نظام با حرکت خروشان ملت ایران و استمرار انقلاب احساس خطر کرده‌اند.

احساس خطر دشمنان انقلاب با حرکت خروشان مردم ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی ظهر امروز در جمع راهپیمایان لوندویل از حضور باشکوه و کم‌نظیر مردم شیعه و سنی لوندویل در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: مردم بخش و شهر لوندویل از شیعه و سنی ثابت کردند پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه و مطیع امام خامنه‌ای هستند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ریشه‌یابی دلایل دشمنی برخی کشورهای غربی با جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از دلایل دشمنی آنها حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب است زیرا این حضور موجب استمرار حرکت انقلاب شده است.

وی راهپیمایی 22 بهمن را برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمنان انقلاب و نظام با همین حضور و استمرار حرکت انقلاب احساس خطر کرده‌اند.

نعیمی‌رز حرکت‌های مردم ایران برای کشورهای دیگر را به عنوان یک حرکت بزرگ مردمی خواند و یادآور شد: این حرکت عاملی برای ترس دولت‌های استکباری شده است.

وی گفت: تردیدی نیست که جمهوری اسلامی به یک قدرت برتر منطقه‌ای و تاثیرگذار فرامنطقه‌ای تبدیل شده‌ است.

این نماینده تصریح کرد: قدرت بازدارندگی و دستیابی به فناوری‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز با تکیه بر دانشمندان خداجو و... از دستاوردهای شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی و مرهون مقاومت، همت و اراده ایرانی و مجاهدت فرزندان ملت ایران است.

به گزارش فارس، راهپیمایی مرزنشینان شیعه و سنی بخش و شهر لوندویل آستارا با شعار «مرگ بر آمریکا» پاسخ  کری و شرمن را در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دادند.

مراسم این راهپیمایی از ساعت 10 صبح امروز در بخش و شهر لوندویل آغاز شد و راهپیمایان در حالی که پرچم‌های 3 رنگ جمهوری اسلامی ایران و «لبیک یا خامنه‌ای» را در دست داشتند شعارهای «مرگ بر آمریکا و صهیونیسم»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم» و ... سر دادند.

پلاکاردهایی با عنوان «ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم» در دست‌های راهپیمایان خودنمایی کرد.

این پلاکارد در پاسخ به اظهارات مقام‌های ‌آمریکایی مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی در قبال ایران توسط راهپیمایان حمل شده است.

قطعنامه پایانی راهپیمایان نیز قرائت شد.

انتهای پیام/2300/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول