اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی در گفت‌وگو با فارس:

دنیا بداند ایران زیر بار حرف زور نخواهد رفت

یکی از مراجع تقلید در قم با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این خودش بالاترین نعمتی است که از طرف خداوند به بندگانش داده می‌شود و دنیا بداند این ملت ملتی نیست که زیر بار زور رود.

دنیا بداند ایران زیر بار حرف زور نخواهد رفت

آیت‌الله علوی گرگانی امروز در حاشیه راهپیمایی روز 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بهترین پیام راهپیمایی امروز به جهانیان این است که مردم همواره مطیع بزرگان هستند و از نجابت و شرافت بالا و فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و ما این معنا را در مردم می‌دانستیم و می‌دانیم.

وی ادامه داد: این شور و شعور فقط مختص مردم خودمان نیست و اقلیت‌های مذهبی که در کشور ما هستند نیز نجابت خودشان را نشان می‌دهند که مطیع امر بزرگان هستند و ما هر سال در راهپیمایی 22 بهمن می‌بینیم صلابت و اجتماع مردم بهتر از سال‌های قبل می‌گردد و این خودش بالاترین نعمتی است که از طرف خداوند به بندگانش داده می‌شود و دنیا بداند این ملت ملتی نیست که زیر بار زور رود.

این مرجع تقلید ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن خاطرنشان کرد: مردم بدانند ما در حق آنها دعا کرده و می‌کنیم و می‌دانیم که در آینده نیز بیش از پیش پشتیبان نظام و انقلاب خواهند بود.

انتهای پیام/78009/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول