اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم فجر:

برگزاری جشنواره در 30 استان باعث توجه به زیرساخت‌ها می‌شود

مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم فجر گفت: برگزاری جشنواره در 30 استان باعث توجه به زیرساخت‌های این حوزه و تجهیز 22 سالن سینمایی در سطح کشور از لحاظ فنی و کیفی می‌شود.

برگزاری جشنواره در 30 استان باعث توجه به زیرساخت‌ها می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر باکیده امروز در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط برگزاری جشنواره فیلم فجر امسال اظهار کرد: برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در 30 استان برای نخستین‌بار اتفاق مبارکی است زیرا فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا همه مردم در سراسر کشور با فیلم‌های جشنواره آشنا شوند.

وی با تأکید بر اینکه تصمیم‌گیری برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در 30 استان باعث شد تا تمامی استان‌ها دارای سالن‌های سینمایی به روز شوند، ادامه داد: این اتفاق تنها با همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تهیه‌کنندگان سینمایی شکل نمی‌گرفت.

باکیده در خصوص گله مشهدی‌ها از محدودیت سالن برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر تصریح کرد: شهر مشهد تجربه خوبی در زمینه برگزاری جشنواره فیلم فجر دارد به همین دلیل مسئولان تا سال گذشته فیلم‌ها را در سالن‌های مختلف به اکران می‌گذاشتند.

وی ادامه داد: امسال به دلیل برگزاری جشنواره در 30 استان، مشهد نیز مانند سایر مراکز استان‌ها نمی‌توانست بیش از یک سالن برای نمایش فیلم‌های جشنواره داشته باشد، مگر اینکه با تهیه‌کنندگان سایر فیلم‌ها به توافق می‌رسید.

این مسئول اضافه کرد: اداره‌کل ارشاد می‌توانست فیلم‌ها را از تهیه‌کنندگان خریداری و در سالن‌های مختلف اکران کند زیرا حقوق مادی و معنوی آثار مختص جشنواره نیست بلکه متعلق به تهیه‌کنندگان است.

مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم فجر در خصوص دیر رسیدن بعضی فیلم‌ها به جشنواره گفت: نه تنها در مشهد بلکه همواره در سایر استان‌ها جشنواره فیلم فجر با مشکلات فنی یا دیر رسیدن فیلم مواجه است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول