اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌و‌پنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/ بوشهر

مردم دشتی پاسخ یاوه‌گویی‌های آمریکایی‌ها را دادند

مردم شهرستان دشتی همچون میهن اسلامی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس پاسخ گستاخی‌های آمریکایی را دادند.

مردم دشتی پاسخ یاوه‌گویی‌های آمریکایی‌ها را دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، بار دیگر روز موعد فرا رسید من به ما و ما به آحاد جامعه تبدیل شد و کم‌کم دره از دره به رودخانه و از رودخانه به دریا و از دریا به اقیانوسی تبدیل شد که هیچ زبانی قادر به توصیف آن نیست.

امروز باید به این مردم دست مریزاد و آفرین گفت مردمی که از پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو، امام جمعه و جماعات، روحانی و طلبه، فرهنگی و کارگر، اداری و کارمند، سرباز و فرمانده، نظامی و انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی، زن و مردم بازاری و کسبه، دامدار و کشاورز از نخستین ساعت بامداد امروز خود را برای حضور در تظاهرات آماده کرده بودند.

کودکان شیرخوار نیز که بر دوش مادران خود جاخوش کرده بودند با لبخند معصومانه خود پرچم‌های زیبای سه رنگ کشورمان را با خود حمل می‌کردند که این نشان از بصیرت بالای خانواده‌های مردم غیور و عالم پرور شهرستان دشتی است.

آفرین بر غیرت و استواری مردم که بار دیگر پاسخ کوبنده خود را به گزینه‌های روی میز تو خالی و گستاخ‌گویی آمریکایی دادند.

آمریکا بداند ایران عراق، افغانستان، پاکستان و سوریه نیست ایران سرزمینی تاریخی با مردم پاک، مخلص و ولایتمدار و پیرو ولی امر مسلمین جهان است و از هیچ تهدیدی نمی‌هراسد.

اگر آمریکا ما را تهدید به گزینه‌های روی میز خود می‌کند بداند که ایران اسلامی نیز چیزهای روی میز دارد که دست هیچ ابرقدرتی قادر به رسیدن به آن نخواهد بود و آنهم ولایتمداری و بصیرت مردم با فرهنگ و اندیشه تاریخی ایران اسلامی است و اگر راست می‌گویند بروند و حادثه طبس را مرور، بررسی و تحلیل کنند.

مردم دیار خالو حسین دشتی‌ها، عاشوری‌ها، ابراهیمی‌ها، مهدوی‌ها، توسلی‌ها، فقیه‌ها و ... همچون مردم ایران اسلامی بار دیگر میثاق با آرمان‌های امام و شهدا حمایت پیروی و بیعت مجدد خود را با حضرت امام خامنه‌ای به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی در شهر ادب‌پرور خورموج که از میدان امام خمینی(ره) تا میدان شهید مهدوی ادامه داشت مردم که در پیشاپیش آنها امام جمعه خورموج، فرماندار دشتی و نماینده مردم دشتی و تنگستان در حرکت بودند با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس انزجار خود را از این دشمنان تاریخی به جهانیان اعلام کردند.

مردم در حالی که تمثال مبارک بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای و پرچم ایران اسلامی و پلاکارد و شعارهای نوشته شده مرگ بر آمریکا و اسرائیل در دست داشتند پس از عبور از خیابان شهید مطهری این شهر با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس  و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و ...در میدان شهید مهدوی تجمع کردند.

در این مراسم سید علی هاشمی فرماندار شهرستان دشتی به عنوان سخنران این مراسم در سخنانی گفت: مردم ایران اسلامی در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته، دارند و خواهند داشت.

در ادامه قطعنامه سراسری قرائت و بند بند آن با شعار الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر مورد تایید راهپیمایان قرار گرفت.

در پایان نیز پرچم‌های آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در میان شعار مرگ بر ‎آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/66001/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول