اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سی و پنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/استان البرز

مردم استان البرز در تجدید با امام(ره) خوش درخشیدند

استاندار البرز گفت: مردم استان البرز امروز و در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تجدید با امام (ره) و انقلاب خوش درخشیدند.

مردم استان البرز در تجدید با امام(ره) خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، سیدطاهر طاهری صبح امروز در جمع راهپیمایان در شهر کرج اظهار کرد: ملت ایران در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر با حضور پرشور خود بیعتی دوباره با آرمان‌های امام بستند و دشمنان را مأیوس کردند.

وی اذعان کرد: ملت ایران در برهه‌های مختلف با حضور همه‌جانبه خود اثبات کرده‌اند که حامی این انقلاب بوده و هرگز آرمان‌های این انقلاب را از دست نخواهند داد.

استاندار البرز با بیان اینکه حضور امروز مردم استان البرز نیز ادامه راه شهدا است، افزود: دشمنان هرگز قادر نخواهند بود اتحاد و همبستگی ملت ایران را دچار خدشه کنند.

طاهری تأکید کرد: دشمنان از اتحاد و همدلی ملت ایران هراس دارند لذا ما باید با حفظ این اتحاد و همدلی لرزه بر اندام دشمنان بیاندازیم و به آنان بفهمانیم که تهدید و تحریم هیچ تأثیری در روحیه ملت ایران نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: پس از انجام مذاکرات ایران با نمایندگان کشورهای عضو 1+5 که منجر به توافقات مشهور به ژنو شد، سران زورگو و گستاخ کاخ سفید دست از توطئه و رفتار خصمانه خود برنداشته و علیه ملت ایران اظهارات بی‌شرمانه‌ای را مطرح کردند.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تداوم ایستادگی و استقامت ملت در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی گفت: ولایتمداری و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری مهم‌ترین وظیفه مردم است چراکه با این دو مهم تاکنون توانسته‌ایم بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/2302/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول