اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/ اردبیل

اردبیلی‌ها با امام و ارزش‌های انقلاب تجدید میثاق کردند

مردم مؤمن و وفادار به انقلاب و ارزش‌های اسلامی در اردبیل با راهپیمایی باشکوه خود خروش حضوری مجدد به راه انداختند و در جشن 35 سالگی انقلاب اعلام کردند که همچنان مدافع انقلاب و ارزش‌های آن هستند.

اردبیلی‌ها با امام و ارزش‌های انقلاب تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، راهپیمایی مردم اردبیل که از دقایقی پیش شروع شده نسبت به سال‌های گذشته متفاوت، جذاب، با شور و شعف و حضور حماسی مردم قابل مشاهده است به طوریکه ده‌ها عکاس و خبرنگار داخلی و تعدادی از عکاسان و خبرنگاران کشورهای مجاور این برنامه را پوشش رسانه‌ای و خبری می‌دهند.

زنان و مردان این دیار در حالی که روزهای سرد زمستانی را پشت سر گذاشته و در یک هوای آفتابی راهپیمایی خود را از مسیرهای مختلف آغاز کردند در میدان شریعتی اردبیل به مانند سیل خروشان ندای یاری انقلاب و پشتیبانی حقیقی از نظام را سر داده و به تمام یاوه‌گویان جهان به ویژه آمریکای جهانخوار هشدار دادند که همچنان در صحنه هستند و حضور آنها شکننده همه توطئه‌ها و گزینه‌های روی میز است.

نقطه قابل توجه در راهپیمایی امسال حضور شاداب و سرزنده و همبستگی واقعی تمام احزاب، گروه‌ها و اقشار مختلف مردم است که یک صدا و متحد در صحنه حاضر شده و در دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، اردبیلی‌لر ایاغدی، انقلابا دایاغدی،‌ 22 بهمن ماه یوم‌الله یوم‌الله، مرگ بر منافق فتنه‌گر، الله اکبر الله اکبر، هیهات منه‌الذله» و شعارهایی نیز در حمایت از جایگاه ارزشمند ولایت و رهبر معظم انقلاب و در دفاع از حقوق هسته‌ای ملت سر داده و به دولتمردان یادآور شدند که مبادا در دفاع از منافع ملی از مصالح کشور، دستاوردهای انقلاب به ویژه در حوزه هسته‌ای کوتاه بیایند.

مردان و زنان دیار سبلان در صف‌های فشرده و مستحکم در حالی که پرچم‌های خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست داشته و کودکان خود را نیز به بغل گرفته بودند و فضای معطر از حضور مردم جلوه‌ای خاص به راهپیمایی امسال بخشیده بود به سمت مصلای اردبیل در حال حرکت هستند تا در جشن 35 سالگی انقلاب که امروز این نهال ارزشمند به یک درخت تنومند تبدیل شده، شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، پخش و توزیع بادکنک‌های رنگی، پوسترها و پلاکاردهای متنوع با شعارهای مختلف در دفاع از حقوق هسته‌ای، اعتراض به یاوه‌گویی‌های آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و همچنین حضور برخی از عکاسان آماتور برای شکار لحظه‌های حضور مردم از نقاط قابل توجه این مراسم است.

در این مراسم از اقشار مختلف مردم از کارمند و فرهنگی گرفته تا کشاورز، بازاری، دانش‌آموز، دانشجو، زنان، مردان، سالخوردگان و کودکان در این جشن بزرگ میهن شرکت کرده و حضوری با شکوه دارند.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول